Ezer palackot adományozott a SodaStream a Bátor Tábor részére
A SodaStream hazai képviselete, a Fast Hungary Kft. 1000 darab palackot adományozott múlt héten a Bátor Tábor számára. „A készülékeink 0,9 literes palackjai egyszerű kulacsként is használhatók. Mivel a nagy melegben különösen fontos a folyadékfogyasztás, ezért döntöttünk úgy, hogy egy olyan szervezetnek adjuk a palackokat, akik nyáron is egy nemes cél érdekében végzik munkájukat. Így esett a választás a Bátor Táborra és önkénteseikre” – tájékoztat Rutai Gergely, a SodaStream magyarországi szakértője.
„Nyáron nagyon fontos a megfelelő hidratáció, erre különösen ügyelünk a táborban is. Az önkénteseink fokozott figyelmet fordítanak arra, hogy ők és kis táborozóink is megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasszanak turnusainkon” – jegyezte meg Dr. Cserbák Anna, a Bátor Tábor Alapítvány orvos igazgatója. A Sodastream üvegek ráadásul BPA-mentesek, ezért nem tartalmaznak az egészségre káros anyagokat sem.
A 2001-ben életre hívott Bátor Tábor komplex terápiás rekreációs programokat kínál daganatos, cukorbeteg, krónikus ízületi gyulladással (JIA), valamint haemophiliával kezelt gyermekek és családjaik részére. Nyáron gyerektáborok, ősszel és tavasszal hétvégi Családi és Testvér Táborok formájában szerveznek számukra ingyenes programokat. A Bátor Tábor programjait az eltelt 14 évben több ezer önkéntes segítette. A szervezők idén 15 turnusban gondoskodnak a rászoruló gyerekek támogatásáról, a következőre július 11-18. között kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
Mennyit kell inni nyáron? – ajánlás a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségétől
A forró nyári napok és a fokozott fizikai igénybevétel miatt…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Két márka, egy cél: a Master Good és a Bátor Tábor összefog
Támogatás, ami számít! A Master Good új fejezetet nyit a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >