Ezek voltak a legnépszerűbb márkák 2019-ben
A SentiOne idei évi Social Index 2019 jelentése a legnépszerűbb márkák, termékek rangsorát tartalmazza, a 2019-ben publikált magyar online tartalmak alapján, figyelembe véve az említések mennyiségét és érzelmi töltetét.
A legjobbnak értékelt iparág: Szépségápolási márkák kategória
Legkevésbé kedvelt kategória: Bankok
A magyar netezők legnépszerűbb kategóriái:
- Autó
- Mobil
- Celeb
- Áruház
- Divat
És itt a top márkák listája is:
Kapcsolódó cikkeink
Magyarok a Black Friday-en: hogyan teljesítettek az online áruházaink?
Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők…
Tovább olvasom >A Social Index 2020 az online vélemények alapján sorolta be a legnépszerűbb márkákat
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online…
Tovább olvasom >Az autóipart és a szépségápolást képviselik a legkedveltebb francia márkák
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher…
Tovább olvasom >További cikkeink
A MOHU hat hónap alatt 700 millió palackot gyűjtött össze
November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza…
Tovább olvasom >Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >