Ezek voltak a legnépszerűbb márkák 2019-ben
A SentiOne idei évi Social Index 2019 jelentése a legnépszerűbb márkák, termékek rangsorát tartalmazza, a 2019-ben publikált magyar online tartalmak alapján, figyelembe véve az említések mennyiségét és érzelmi töltetét.
A legjobbnak értékelt iparág: Szépségápolási márkák kategória
Legkevésbé kedvelt kategória: Bankok
A magyar netezők legnépszerűbb kategóriái:
- Autó
- Mobil
- Celeb
- Áruház
- Divat
És itt a top márkák listája is:
Kapcsolódó cikkeink
Magyarok a Black Friday-en: hogyan teljesítettek az online áruházaink?
Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők…
Tovább olvasom >A Social Index 2020 az online vélemények alapján sorolta be a legnépszerűbb márkákat
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online…
Tovább olvasom >Az autóipart és a szépségápolást képviselik a legkedveltebb francia márkák
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >