Ezek az évszázad legértékesebb vállalatai
Elektronikai, FMCG, informatikai és autógyártó cég egyaránt található a listán.
Az Interbrands három kulcsfontosságú mutatót használ a márkaérték meghatározásához: a márkás termékek vagy szolgáltatások pénzügyi teljesítményét, a márka szerepét a vásárlási döntési folyamatban és a márka erősségét.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb célokat tűzött ki a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítására
Nemzetközi intézkedéscsomagot fogadott el a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítása…
Tovább olvasom >Hatékonyságfokozás a végletekig
A kereskedelemben a hibrid variációk, a választékmegújítás, az árazás átgondolása, a technikák alkalmazása,…
Tovább olvasom >A mixerek piacára vezeti be a Coca-Cola Simply gyümölcslé-márkáját
A koktélmixerek és mocktailok piacára lép a Coca-Cola Simply márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >K&H: kilőtt a kakaós csiga és a hamburger ára
Tovább tart az árak erőteljes emelkedése a gyerekek által használt…
Tovább olvasom >