Ez a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet Magyarországon: mindössze egy nyert Business Superbrands díjat
A világ több mint 90 országában díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat a Superbrands, a legeredményesebb üzleti márkákat pedig a Business Superbrands. Szakmai szervezet az idei díjazottak sorában mindössze egy van. Ezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) kiérdemelte azt, hogy 2024-ben a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.
A Superbrands Programot Nagy-Britanniában hozták létre még a 90-es évek derekán, magyarországi története pedig 2004-ig nyúlik vissza. A hazánkban is nagyra tartott, közismert elismeréssel azokat a márkákat díjazzák, amelyek kiemelkedően sikeresek és eredményesek. A márkák szerepe manapság jelentős, hiszen segíthetik például a fogyasztókat, felhasználókat, vagy adott esetben egyéb piaci szereplőket eligazodni a megannyi szolgáltató és gyártó között. Ezáltal egy-egy erős brand kiemelkedhet a többi, hasonló közül. Az üzleti (B2B) szektor legerősebb márkáit is értékelik. Azokat, amelyeknek elsődleges célcsoportja nem feltétlenül közvetlenül az fogyasztó, a Business Superbrands Program emeli ki.
Business Superbrands 2024 díjat nyert a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE)
2024-ben egyetlen egy szakmai szervezet (egyesület/szövetség/társaság) részesült Superbrands/Business Superbrands elismerésben hazánkban, ezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) kiérdemelte azt, hogy a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy elnyertük a Business Superbrands 2024 díjat. Ez az elismerés igazolja, hogy munkánk és elkötelezettségünk a magas színvonalú szolgáltatások iránt elismerést nyert szakmai körökben is”
– mondta Dr. Doór Zoltán, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke. Hozzátette: ez az eredmény a tagjaink és partnereink támogatásának köszönhető, akik nélkül ez nem lett volna lehetséges.

Business Superbrands díjat vett át Dr. Doór Zoltán, az MLE elnöke és Károly Róbert, az MLE kommunikációs és PR-partnere
A szakmai szervezet az elmúlt években számos innovatív programot és kezdeményezést indított el, amelyek célja a logisztikai szektor fejlesztése, valamint a szakmai tudás bővítése. Kiemelten fontosnak tartják a szakmai képzések és workshopok szervezését, amelyek révén a logisztikai szakemberek naprakész ismeretekhez juthatnak.
„A Business Superbrands díj elnyerése új lendületet ad számunkra, hogy tovább folytassuk munkánkat a logisztikai iparág fejlesztéséért és a magas színvonalú szolgáltatások nyújtásáért”
– hangsúlyozta Dr. Doór Zoltán.
A szakmai szervezetnél elkötelezettek abban, hogy még több vállalkozást és szakembert támogassanak, valamint hozzájáruljanak a magyar gazdaság versenyképességének növeléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands…
Tovább olvasom >Terméktervezés mindenkiért – útmutató az élelmiszeripari akadálymentességhez
Az esélyegyenlőség a mindennapokban kezdődik – ezt az elvet követve…
Tovább olvasom >A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >