Ez a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet Magyarországon: mindössze egy nyert Business Superbrands díjat
A világ több mint 90 országában díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat a Superbrands, a legeredményesebb üzleti márkákat pedig a Business Superbrands. Szakmai szervezet az idei díjazottak sorában mindössze egy van. Ezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) kiérdemelte azt, hogy 2024-ben a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.
A Superbrands Programot Nagy-Britanniában hozták létre még a 90-es évek derekán, magyarországi története pedig 2004-ig nyúlik vissza. A hazánkban is nagyra tartott, közismert elismeréssel azokat a márkákat díjazzák, amelyek kiemelkedően sikeresek és eredményesek. A márkák szerepe manapság jelentős, hiszen segíthetik például a fogyasztókat, felhasználókat, vagy adott esetben egyéb piaci szereplőket eligazodni a megannyi szolgáltató és gyártó között. Ezáltal egy-egy erős brand kiemelkedhet a többi, hasonló közül. Az üzleti (B2B) szektor legerősebb márkáit is értékelik. Azokat, amelyeknek elsődleges célcsoportja nem feltétlenül közvetlenül az fogyasztó, a Business Superbrands Program emeli ki.
Business Superbrands 2024 díjat nyert a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE)
2024-ben egyetlen egy szakmai szervezet (egyesület/szövetség/társaság) részesült Superbrands/Business Superbrands elismerésben hazánkban, ezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) kiérdemelte azt, hogy a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy elnyertük a Business Superbrands 2024 díjat. Ez az elismerés igazolja, hogy munkánk és elkötelezettségünk a magas színvonalú szolgáltatások iránt elismerést nyert szakmai körökben is”
– mondta Dr. Doór Zoltán, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke. Hozzátette: ez az eredmény a tagjaink és partnereink támogatásának köszönhető, akik nélkül ez nem lett volna lehetséges.

Business Superbrands díjat vett át Dr. Doór Zoltán, az MLE elnöke és Károly Róbert, az MLE kommunikációs és PR-partnere
A szakmai szervezet az elmúlt években számos innovatív programot és kezdeményezést indított el, amelyek célja a logisztikai szektor fejlesztése, valamint a szakmai tudás bővítése. Kiemelten fontosnak tartják a szakmai képzések és workshopok szervezését, amelyek révén a logisztikai szakemberek naprakész ismeretekhez juthatnak.
„A Business Superbrands díj elnyerése új lendületet ad számunkra, hogy tovább folytassuk munkánkat a logisztikai iparág fejlesztéséért és a magas színvonalú szolgáltatások nyújtásáért”
– hangsúlyozta Dr. Doór Zoltán.
A szakmai szervezetnél elkötelezettek abban, hogy még több vállalkozást és szakembert támogassanak, valamint hozzájáruljanak a magyar gazdaság versenyképességének növeléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Csütörtökön lesz a Logisztika Napja: a héten országszerte logisztikával kapcsolatos programok várhatóak
2025-ben április 10-én lesz a Logisztika Napja. Az eseményre több…
Tovább olvasom >Felvirágozhat a kelet-magyarországi logisztika: már egy tűzszünet is hatást gyakorolhat erre
A kelet-magyarországi régió, különösen Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulat előtt a logisztikai szektor
– Az ESG-elvárások ma már a logisztikai szereplőkre is komoly…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >