Ez a cég nyerte idén az Év legjobb honlapja díjat
A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az Ipari weboldalak kategória Minőségi Díj alkategóriájában vehette át az elismerést.
2021-ben is megrendezték Az Év Honlapja pályázatot, amelyen a legrangosabb hazai weboldalak és alkalmazások mérettetik meg magukat. 28 kategóriában rekord számú, 331 nevezés érkezett, amelyeket a felhasználói élmény, arculat, tartalom, reszponzivitás és a funkcionalitás összetettsége alapján bírált el a szakmai zsűri.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Baumit Kft. vállalati honlapja 2020 után 2021-ben ismét díjat nyert Az Év Honlapja pályázaton. A zsűri véleménye szerint az oldal jól kezelhető, könnyen navigálható és a külalakja is igényes”
– mondta Nagymányoki Cintia, a Baumit Kft. marketing vezetője.
Ipari weboldalak kategória:
Ezen kategóriába olyan vállalkozások weboldalai tartoznak, amelyek ipari tevékenységet végeznek. Célja, hogy a többi kategóriába nehezen besorolható ipari létesítmények, beszállítók külön figyelmet kapjanak. Az itt pályázó baumit.hu weboldal elsődleges célkitűzése, hogy átfogóan informáljon a vállalat tevékenységéről, működéséről és profiljáról.
Kapcsolódó cikkeink
Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >A határokon átnyúló e-kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 237 milliárd eurót
A határokon átnyúló európai online piac 2023-ban 237 milliárd eurós…
Tovább olvasom >Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >További cikkeink
A UPS egészségügyi üzletága négy piacán több mint 20 millió eurót fektet be az európai hőmérséklet-szabályozott flottája bővítésébe
A UPS Healthcare 20 millió eurós beruházással több mint 200…
Tovább olvasom >SAP: Az adatvezérelt megoldások a divatiparban is hatékonyak
A divatipar szereplőinek, gyártóknak és kereskedőknek is számos kihívással kell…
Tovább olvasom >Nescafé új, limitált kiadású habos kávéival örvendezteti meg a rajongókat
A Nescafé két ikonikus és szeretett csokoládémárkával, az Aero Pepperminttel…
Tovább olvasom >