Extra erős ízek, extra erős elkötelezettség
– A Gyulahús Kft. az idén a 12. Magyar Termék Nagydíj büszke tulajdonosa, ebben az esztendőben a Gyulai Extra erős kolbász nyerte el e kitüntető címet – tájékoztat Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketing menedzsere. – A bükkfán füstölt, hagyományos technológiával készült szárazkolbász az igazán csípős ízek kedvelőinek ajánlott. A marhahúst is tartalmazó páros kolbász jó választás mindazoknak, akik szeretik a chili és az erős paprika izgalmas kombinációját. A kolbász elsődleges csípősségét az erőspaprika, utólagos erejét a chili adja. Jellegénél fogva glutén- és laktózmentes készítmény. Külön öröm számunkra, hogy a Gyulahús Kft. eredményeit értékeli a Kiírók Tanácsa. 2015-ben a Gazdaságért Nívódíjat Társaságunk számára ítélték meg, majd 2017-ben a Kiírók Tanácsa Hűségdíjjal ismerte el tevékenységünket, így az elmúlt évek alatt ez a harmadik különdíjunk. Ezek az elismerések fontosak mind kollégáink, mind szűkebb és tágabb környezetünk számára, hisz független szakértők adnak véleményt termékeinkről, ami erősíti a Gyulai márka értékét. Jó iránytű arra, hogy figyelemmel kísérjük a fogyasztók igényeit, gondolatait, ami elengedhetetlen elem a termékfejlesztésben. //
Molnár Éva, kereskedelmi vezető, dr. Görgényi Ernő, Gyula Város polgármestere,
Bíró Antal, termelésvezető, Hajduk Zoltán, szárazáru-üzemvezető,
Gila Éva, marketing manager, Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezetője
Kapcsolódó cikkeink
Teret nyerhetnek a baromfimájasok
A homogén, kenhető májas igazi hungarikum, és az erős hagyományok…
Tovább olvasom >Válságálló megoldások az AGÓRA konferencián
Továbbra is az élelmiszer- és az energiaellátás biztonságának garantálása a kormány…
Tovább olvasom >Az önkormányzat lemondott a Gyulahús Kft. kisebbségi részének eladásáról
Zárt ülésen, vita nélkül, egyhangúlag döntött a gyulai képviselő-testület arról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >