Expressz kiszállítás – a Walmartnál rendelési minimum nélkül
Az USA vezető kereskedője tavaly májusban vezette be az expressz kiszállítást, 35 dolláros megrendelési érték felett. Március 1-től a limit megszűnik és értékhatár nélkül érkezik a segítség. Az aznapi és pár órán belüli kiszállítás az USA kereskedők közti versengés egyik „csatatere” lett.
Az expressz szolgáltatásért ezentúl a megrendelés értéke és normál kiszállítási díja felett egységesen 10 dollárt kell fizetni. A Walmart+ tagoknak a normál kiszállítási díjat elengedik, csak a 10 dollárt kell kifizetniük.
A vásárlók kegyeiért folyik a harc
A Walmart közleménye a BusinessWire oldalán jelent meg, miszerint március 1-től megszüntetik az expressz kiszállításra vonatkozó 35 dolláros megrendelési minimum értékhatárt, így könnyebben elérhetővé teszik az éppen szükséges termékek beszerzését.
-Sok vásárlónk akkor használja az expressz szolgáltatást, ha egy csipetnyi vészhelyzetben van, legyen az egy hétköznapi vacsora hiányzó összetevője vagy egy csomag pelenka. Vásárlóink elmondták, hogy az azonnal szükséges cikkek értéke időnként nem érte el a rendelési minimumot, ezért azt megszüntetjük, hogy könnyebben megkapják amire szükségük van, amikor szükségük van rá – mondta Tom Ward, a Walmart vásárlói termékekért felelős alelnöke.
A világjárvány alatt, az online rendelések és a gyors kiszállítás iránti igény megnövekedett, így több kereskedő az USA-ban, – köztük a FreshDirect és a Hy-Vee láncok -, versenybe szállt és felajánlotta az expressz kiszállítás lehetőségét némi felárért. A Walmart gyorskiszállítás legnagyobb vetélytársa az Amazon Prime Now, amely évek óta az online kereskedőóriás fegyvertárának egyik erőssége. A Walmart és az Amazon ezen a területen is kiélezett csatát vív a vásárlók kegyeinek megszerzéséért.
Hatalmas erőforrások
Jelenleg 3000 Walmart üzletben érhető el az expressz szolgáltatás, ami így az USA népességének közel 70%-ának rendelkezésére áll. 170 000 személyes bevásárló készíti össze a vevők befutó megrendeléseit, amelyek élelmiszert, kozmetikai és vegyiárut, háztartási fogyóeszközöket, játékot, elektronikai cikkeket és egyéb általános termékeket tartalmaznak. A Walmartnál egységes árazás valósul meg, online is ugyanolyan áron kínálja termékeit, mintha személyesen a polcról venné le valaki az áruházban.
A Walmart a kiszolgálási háttér erősítésére növeli az automatizált helyi rendelési központok számát – vagy ahogy ők nevezik a ” local fulfillment centers” kialakításokat -, amelyek tovább támogathatják a gyors rendelésfelvétel, összekészítés és kézbesítést folyamatát.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >