Expressz kiszállítás – a Walmartnál rendelési minimum nélkül
Az USA vezető kereskedője tavaly májusban vezette be az expressz kiszállítást, 35 dolláros megrendelési érték felett. Március 1-től a limit megszűnik és értékhatár nélkül érkezik a segítség. Az aznapi és pár órán belüli kiszállítás az USA kereskedők közti versengés egyik „csatatere” lett.
Az expressz szolgáltatásért ezentúl a megrendelés értéke és normál kiszállítási díja felett egységesen 10 dollárt kell fizetni. A Walmart+ tagoknak a normál kiszállítási díjat elengedik, csak a 10 dollárt kell kifizetniük.
A vásárlók kegyeiért folyik a harc
A Walmart közleménye a BusinessWire oldalán jelent meg, miszerint március 1-től megszüntetik az expressz kiszállításra vonatkozó 35 dolláros megrendelési minimum értékhatárt, így könnyebben elérhetővé teszik az éppen szükséges termékek beszerzését.
-Sok vásárlónk akkor használja az expressz szolgáltatást, ha egy csipetnyi vészhelyzetben van, legyen az egy hétköznapi vacsora hiányzó összetevője vagy egy csomag pelenka. Vásárlóink elmondták, hogy az azonnal szükséges cikkek értéke időnként nem érte el a rendelési minimumot, ezért azt megszüntetjük, hogy könnyebben megkapják amire szükségük van, amikor szükségük van rá – mondta Tom Ward, a Walmart vásárlói termékekért felelős alelnöke.
A világjárvány alatt, az online rendelések és a gyors kiszállítás iránti igény megnövekedett, így több kereskedő az USA-ban, – köztük a FreshDirect és a Hy-Vee láncok -, versenybe szállt és felajánlotta az expressz kiszállítás lehetőségét némi felárért. A Walmart gyorskiszállítás legnagyobb vetélytársa az Amazon Prime Now, amely évek óta az online kereskedőóriás fegyvertárának egyik erőssége. A Walmart és az Amazon ezen a területen is kiélezett csatát vív a vásárlók kegyeinek megszerzéséért.
Hatalmas erőforrások
Jelenleg 3000 Walmart üzletben érhető el az expressz szolgáltatás, ami így az USA népességének közel 70%-ának rendelkezésére áll. 170 000 személyes bevásárló készíti össze a vevők befutó megrendeléseit, amelyek élelmiszert, kozmetikai és vegyiárut, háztartási fogyóeszközöket, játékot, elektronikai cikkeket és egyéb általános termékeket tartalmaznak. A Walmartnál egységes árazás valósul meg, online is ugyanolyan áron kínálja termékeit, mintha személyesen a polcról venné le valaki az áruházban.
A Walmart a kiszolgálási háttér erősítésére növeli az automatizált helyi rendelési központok számát – vagy ahogy ők nevezik a ” local fulfillment centers” kialakításokat -, amelyek tovább támogathatják a gyors rendelésfelvétel, összekészítés és kézbesítést folyamatát.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >