Exkluzív Nielsen-prezentáció az árazásról egy májusi kereskedelmi kongresszuson
A Tovar&Preda szaklap kereskedelmi kongresszusán, amit a Pozsony melletti városban, Szencen tartanak május 14-én, Martin Hernández a Nielsentől tart előadást az árazásról, ami a legforróbb téma kerekedők számára a világ minden piacán.

Martin Hernandez
Martin prezentációjának címe “Hogyan javítsunk az árazáson?” Pontosan erről fog beszélni. A legtöbb európai piacon az összes élelmiszer, háztartási vegyiáru és kozmetikum közel felét promócióban adják el, és a trend nem áll meg. Miközben a promóciók kétharmadának nincs értelmük.
Kereskedők hogyan tudják használni az elemzéseket promóciós tevékenységük javítására, és hogyan lehetnek sikeresek a környezet kihívásai közepette? Milyen stratégiát válasszanak?
Erről mindent megtudhat és sok más mindent is a május 14-I kongresszuson. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >