Exkluzív Nielsen-prezentáció az árazásról egy májusi kereskedelmi kongresszuson
A Tovar&Preda szaklap kereskedelmi kongresszusán, amit a Pozsony melletti városban, Szencen tartanak május 14-én, Martin Hernández a Nielsentől tart előadást az árazásról, ami a legforróbb téma kerekedők számára a világ minden piacán.
Martin prezentációjának címe “Hogyan javítsunk az árazáson?” Pontosan erről fog beszélni. A legtöbb európai piacon az összes élelmiszer, háztartási vegyiáru és kozmetikum közel felét promócióban adják el, és a trend nem áll meg. Miközben a promóciók kétharmadának nincs értelmük.
Kereskedők hogyan tudják használni az elemzéseket promóciós tevékenységük javítására, és hogyan lehetnek sikeresek a környezet kihívásai közepette? Milyen stratégiát válasszanak?
Erről mindent megtudhat és sok más mindent is a május 14-I kongresszuson. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >