Exkluzív Nielsen-prezentáció az árazásról egy májusi kereskedelmi kongresszuson
A Tovar&Preda szaklap kereskedelmi kongresszusán, amit a Pozsony melletti városban, Szencen tartanak május 14-én, Martin Hernández a Nielsentől tart előadást az árazásról, ami a legforróbb téma kerekedők számára a világ minden piacán.
Martin prezentációjának címe “Hogyan javítsunk az árazáson?” Pontosan erről fog beszélni. A legtöbb európai piacon az összes élelmiszer, háztartási vegyiáru és kozmetikum közel felét promócióban adják el, és a trend nem áll meg. Miközben a promóciók kétharmadának nincs értelmük.
Kereskedők hogyan tudják használni az elemzéseket promóciós tevékenységük javítására, és hogyan lehetnek sikeresek a környezet kihívásai közepette? Milyen stratégiát válasszanak?
Erről mindent megtudhat és sok más mindent is a május 14-I kongresszuson. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >