Magazin: Exkluzív kutatás a vásárlási szokásokról
A GfK 2022-ben a Trade magazin számára külön kutatást végzett a Sirha Future Store standhoz kapcsolódóan a vásárlási szokásokról és vásárlási attitűdökről. A vizsgálat négy nagy témára koncentrált: az online vásárlással összefüggő szokásokra, az egyes kereskedelmi láncok applikációjának ismertségére és használatára, az utóbbi időben sokat változott fizetési szokásokra, valamint az innovációkra való nyitottságra.
Az eredményeket az alábbi hat grafikon foglalja össze.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >