EuroShop 2023 nyolc dimenzióban
A világ elsőszámú kiskereskedelmi szakvására, a düsseldorfi EuroShop 2023. február 26-március 2. között immár 21. alkalommal várja a kereskedelem nemzetközi szereplőit és partnereiket.

2023. február 26-március 2. között lesz az esemény
“A koronavírus-válság súlyosan érintette a helyhez kötött kiskereskedelmet, most itt az ideje, hogy cselekedjenek”
– fejtette ki Elke Moebius, az EuroShop igazgatója.
“Számos vállalatnál használták ki éppen a lezárások több hónapos időszakát arra, hogy átgondolja és átalakítsa a meglévő értékesítési területeinek hasznosítását és komoly beruházásokat indítottak az átfogó átalakításra. Ilyen körülmények közepette éppen jókor rendezik az EuroShopot”.
Az EuroShop 2023 8 dimenzióra kiterjedő, áttekinthető tagolással várja a látogatókat: üzletberendezés; üzletdizájn és vizuális merchandising; felületek és anyagok; világítástechnika; catering eszközök; hűtéstechnika és energia-gazdálkodás; kiskereskedelmi technológia; kiskereskedelmi marketing; szakvásárok.
A kísérő rendezvények az EuroShop nem kevesebb, mint hét színpadára összpontosulnak. A rangos szakembereket felvonultató előadások és vitafórumok a legújabb piaci fejleményeket és fejlesztéseket, innovatív irányokat és a legjobb gyakorlatot tükröző megoldásokat kínálnak a vásári forgatag kellős közepén. Emellett szakvásár olyan elkülönített területeket is felállít, ahol a szakemberek, a startupok, az X, Y és Z generációhoz tartozók kínálják ötleteiket, jövőképüket és innovatív termékeiket.
Az EuroShopon több szakmai elismerést is kiosztanak. A kiemelkedő üzletkoncepciókat és üzletdizájnt tüntetik ki az EuroShop Retail Design Award díjjal, a szintén hőn áhított Retail Technology Awards Europe (reta) díjakkal pedig a kiemelkedő informatikai megoldásokat tüntetik ki a kereskedelme területén. Az EHI tudományos díja a kiemelkedő és a kereskedelmi ágazatot rendkívül nagy mértékben érintő tudományos munkákat méltatja. Ezen kívül az EuroShop 2023 szakvásáron adják át a Shop!/ POPAI D-A-CH Awards, az IFES Development & Innovation Award és az Exhibitor Magazine EuroShop Awards díjakat is.
Kapcsolódó cikkeink
2023 figyelmet érdemlő élelmiszeripari szakkiállításai és eseményei
2022-ben a kiskereskedelem és FMCG-szektor visszatért a normális kerékvágásba, amit…
Tovább olvasom >Több almát exportált és kevesebbet importált az EU a múlt hónapban
Az elmúlt év hasonló időszakának adatai szerint 11%-kal több almát…
Tovább olvasom >MNB: Tovább zsugorodik a forgalom az élelmiszerszektorban, ami a kiskereskedelem számára kockázatot jelent
A kereskedelmi ingatlanpiac számára kockázatot jelentenek az emelkedő energiaárak és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva,…
Tovább olvasom >GFM: már meghaladja az 560 ezer forintot az átlagkereset
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb 2022 novemberére vonatkozó adatai szerint…
Tovább olvasom >