EuroShop 2023 nyolc dimenzióban
A világ elsőszámú kiskereskedelmi szakvására, a düsseldorfi EuroShop 2023. február 26-március 2. között immár 21. alkalommal várja a kereskedelem nemzetközi szereplőit és partnereiket.

2023. február 26-március 2. között lesz az esemény
„A koronavírus-válság súlyosan érintette a helyhez kötött kiskereskedelmet, most itt az ideje, hogy cselekedjenek”
– fejtette ki Elke Moebius, az EuroShop igazgatója.
„Számos vállalatnál használták ki éppen a lezárások több hónapos időszakát arra, hogy átgondolja és átalakítsa a meglévő értékesítési területeinek hasznosítását és komoly beruházásokat indítottak az átfogó átalakításra. Ilyen körülmények közepette éppen jókor rendezik az EuroShopot”.
Az EuroShop 2023 8 dimenzióra kiterjedő, áttekinthető tagolással várja a látogatókat: üzletberendezés; üzletdizájn és vizuális merchandising; felületek és anyagok; világítástechnika; catering eszközök; hűtéstechnika és energia-gazdálkodás; kiskereskedelmi technológia; kiskereskedelmi marketing; szakvásárok.
A kísérő rendezvények az EuroShop nem kevesebb, mint hét színpadára összpontosulnak. A rangos szakembereket felvonultató előadások és vitafórumok a legújabb piaci fejleményeket és fejlesztéseket, innovatív irányokat és a legjobb gyakorlatot tükröző megoldásokat kínálnak a vásári forgatag kellős közepén. Emellett szakvásár olyan elkülönített területeket is felállít, ahol a szakemberek, a startupok, az X, Y és Z generációhoz tartozók kínálják ötleteiket, jövőképüket és innovatív termékeiket.
Az EuroShopon több szakmai elismerést is kiosztanak. A kiemelkedő üzletkoncepciókat és üzletdizájnt tüntetik ki az EuroShop Retail Design Award díjjal, a szintén hőn áhított Retail Technology Awards Europe (reta) díjakkal pedig a kiemelkedő informatikai megoldásokat tüntetik ki a kereskedelme területén. Az EHI tudományos díja a kiemelkedő és a kereskedelmi ágazatot rendkívül nagy mértékben érintő tudományos munkákat méltatja. Ezen kívül az EuroShop 2023 szakvásáron adják át a Shop!/ POPAI D-A-CH Awards, az IFES Development & Innovation Award és az Exhibitor Magazine EuroShop Awards díjakat is.
Kapcsolódó cikkeink
Uniós biztos: el kell helyezni Európát a globális kereskedelmi rendszer paradigmaváltása okozta helyzetben
A tagországoknak egyeztetniük kell arról, hogyan helyezzék el Európát abban…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >Fenntartható utazás: miért ne vásároljunk felesleges szuveníreket?
Soha nem utazott annyit az emberiség, mint napjainkban, és ennek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >