EuroShop 2023 nyolc dimenzióban
A világ elsőszámú kiskereskedelmi szakvására, a düsseldorfi EuroShop 2023. február 26-március 2. között immár 21. alkalommal várja a kereskedelem nemzetközi szereplőit és partnereiket.
„A koronavírus-válság súlyosan érintette a helyhez kötött kiskereskedelmet, most itt az ideje, hogy cselekedjenek”
– fejtette ki Elke Moebius, az EuroShop igazgatója.
„Számos vállalatnál használták ki éppen a lezárások több hónapos időszakát arra, hogy átgondolja és átalakítsa a meglévő értékesítési területeinek hasznosítását és komoly beruházásokat indítottak az átfogó átalakításra. Ilyen körülmények közepette éppen jókor rendezik az EuroShopot”.
Az EuroShop 2023 8 dimenzióra kiterjedő, áttekinthető tagolással várja a látogatókat: üzletberendezés; üzletdizájn és vizuális merchandising; felületek és anyagok; világítástechnika; catering eszközök; hűtéstechnika és energia-gazdálkodás; kiskereskedelmi technológia; kiskereskedelmi marketing; szakvásárok.
A kísérő rendezvények az EuroShop nem kevesebb, mint hét színpadára összpontosulnak. A rangos szakembereket felvonultató előadások és vitafórumok a legújabb piaci fejleményeket és fejlesztéseket, innovatív irányokat és a legjobb gyakorlatot tükröző megoldásokat kínálnak a vásári forgatag kellős közepén. Emellett szakvásár olyan elkülönített területeket is felállít, ahol a szakemberek, a startupok, az X, Y és Z generációhoz tartozók kínálják ötleteiket, jövőképüket és innovatív termékeiket.
Az EuroShopon több szakmai elismerést is kiosztanak. A kiemelkedő üzletkoncepciókat és üzletdizájnt tüntetik ki az EuroShop Retail Design Award díjjal, a szintén hőn áhított Retail Technology Awards Europe (reta) díjakkal pedig a kiemelkedő informatikai megoldásokat tüntetik ki a kereskedelme területén. Az EHI tudományos díja a kiemelkedő és a kereskedelmi ágazatot rendkívül nagy mértékben érintő tudományos munkákat méltatja. Ezen kívül az EuroShop 2023 szakvásáron adják át a Shop!/ POPAI D-A-CH Awards, az IFES Development & Innovation Award és az Exhibitor Magazine EuroShop Awards díjakat is.
Kapcsolódó cikkeink
Pesszimista kereskedelmi szektor, a bővülés szándékával
Milyen hatások befolyásolják jelenleg a magyar kiskereskedelmi vállalatok működését? Hogyan…
Tovább olvasom >Izgalmas duális képzőhely
Kereskedelem, vendéglátás és gasztronómia keresztmetszetének területén kínált szakmai gyakorlatszerzési lehetőséget…
Tovább olvasom >Már most készülnek a kereskedők a karácsonyi rohamra
Bár a karácsony még messze van, a kereskedők már június…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >