Európában először Magyarországra érkezik a KITKAT Gold
Megszokhattuk már, hogy minden évben új prémium csokoládé variánsokkal lepi meg a magyar fogyasztókat a Nestlé. Így került két évvel ezelőtt a boltok polcaira a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készült KITKAT Ruby, vagy tavaly a japán Matcha tea ízesítésű, zöld színű KITKAT. A 2020-as év újdonsága az egyedülálló KITKAT Gold, amely Európában először Magyarországon elérhető.
Az új KITKAT Gold nem csupán stílusos, arany csomagolása miatt különleges, hanem a szeletes csokoládé kategóriában egyedülálló ízvariánsa miatt is, amelyet a bevonatot alkotó fehér csokoládéba kevert karamellának köszönhet. Így a KITKAT Gold a ropogós ostya, az édes karamellás fehércsokoládé és a tejcsokoládé ízletes kombinációja. Mesterséges ízfokozókat, színezéket, tartósítószert nem tartalmaz és UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbabból készül.
A KITKAT Gold piacra dobásával a Nestlé a fogyasztói szokások átalakulására igyekszik választ adni, a vásárlók ugyanis folyamatosan keresik az újabbnál újabb ízeket, ám emellett fontos számukra az is, hogy az édességek különleges, egyedülálló érzetet keltsenek. E trendnek megfelelően a KITKAT Gold 2018-ban limitált kiadásként került piacra Ausztráliában és Új-Zélandon, ahol akkora sikert aratott, hogy a helyi KITKAT rajongók petíciót indítottak az ízvariáns megtartásáért. A termék népszerűsége meggyőzte a vállalatot arról, hogy bekerüljön az állandó kínálatba, majd elinduljon világhódító útjára. Így érkezett most Magyarországra is. A KITKAT új csokoládéja tökéletes választás azok számára, akik szeretik a változatosságot, és szívesen próbálnak ki új, prémium dolgokat.
Kapcsolódó cikkeink
Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >