Európában először Magyarországra érkezik a KITKAT Gold
Megszokhattuk már, hogy minden évben új prémium csokoládé variánsokkal lepi meg a magyar fogyasztókat a Nestlé. Így került két évvel ezelőtt a boltok polcaira a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készült KITKAT Ruby, vagy tavaly a japán Matcha tea ízesítésű, zöld színű KITKAT. A 2020-as év újdonsága az egyedülálló KITKAT Gold, amely Európában először Magyarországon elérhető.
Az új KITKAT Gold nem csupán stílusos, arany csomagolása miatt különleges, hanem a szeletes csokoládé kategóriában egyedülálló ízvariánsa miatt is, amelyet a bevonatot alkotó fehér csokoládéba kevert karamellának köszönhet. Így a KITKAT Gold a ropogós ostya, az édes karamellás fehércsokoládé és a tejcsokoládé ízletes kombinációja. Mesterséges ízfokozókat, színezéket, tartósítószert nem tartalmaz és UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbabból készül.
A KITKAT Gold piacra dobásával a Nestlé a fogyasztói szokások átalakulására igyekszik választ adni, a vásárlók ugyanis folyamatosan keresik az újabbnál újabb ízeket, ám emellett fontos számukra az is, hogy az édességek különleges, egyedülálló érzetet keltsenek. E trendnek megfelelően a KITKAT Gold 2018-ban limitált kiadásként került piacra Ausztráliában és Új-Zélandon, ahol akkora sikert aratott, hogy a helyi KITKAT rajongók petíciót indítottak az ízvariáns megtartásáért. A termék népszerűsége meggyőzte a vállalatot arról, hogy bekerüljön az állandó kínálatba, majd elinduljon világhódító útjára. Így érkezett most Magyarországra is. A KITKAT új csokoládéja tökéletes választás azok számára, akik szeretik a változatosságot, és szívesen próbálnak ki új, prémium dolgokat.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >