Európában először Magyarországra érkezik a KITKAT Gold
Megszokhattuk már, hogy minden évben új prémium csokoládé variánsokkal lepi meg a magyar fogyasztókat a Nestlé. Így került két évvel ezelőtt a boltok polcaira a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készült KITKAT Ruby, vagy tavaly a japán Matcha tea ízesítésű, zöld színű KITKAT. A 2020-as év újdonsága az egyedülálló KITKAT Gold, amely Európában először Magyarországon elérhető.
Az új KITKAT Gold nem csupán stílusos, arany csomagolása miatt különleges, hanem a szeletes csokoládé kategóriában egyedülálló ízvariánsa miatt is, amelyet a bevonatot alkotó fehér csokoládéba kevert karamellának köszönhet. Így a KITKAT Gold a ropogós ostya, az édes karamellás fehércsokoládé és a tejcsokoládé ízletes kombinációja. Mesterséges ízfokozókat, színezéket, tartósítószert nem tartalmaz és UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbabból készül.
A KITKAT Gold piacra dobásával a Nestlé a fogyasztói szokások átalakulására igyekszik választ adni, a vásárlók ugyanis folyamatosan keresik az újabbnál újabb ízeket, ám emellett fontos számukra az is, hogy az édességek különleges, egyedülálló érzetet keltsenek. E trendnek megfelelően a KITKAT Gold 2018-ban limitált kiadásként került piacra Ausztráliában és Új-Zélandon, ahol akkora sikert aratott, hogy a helyi KITKAT rajongók petíciót indítottak az ízvariáns megtartásáért. A termék népszerűsége meggyőzte a vállalatot arról, hogy bekerüljön az állandó kínálatba, majd elinduljon világhódító útjára. Így érkezett most Magyarországra is. A KITKAT új csokoládéja tökéletes választás azok számára, akik szeretik a változatosságot, és szívesen próbálnak ki új, prémium dolgokat.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >