Éttermek a Metaverzumban
Hogy pontosan mit terveznek a Facebook-istenek az általuk tervezett virtuális világgal, a Metaverzummal, azt még a szakértők is csak találgatják, de a jövőre jó előre felkészülő óriáscégek még ott sem bíznak semmit a véletlenre. A McDonald’s állítólag nem kevesebb, mint tíz virtuális védjegyjogért folyamodott az Egyesült Államok szabadalmi hatóságaihoz. Többek között biztosították a védjegyjogokat „valós és virtuális javakkal rendelkező virtuális étterem működtetésére”, valamint „virtuális online-étterem működtetésére házhozszállítással” – jelentsenek ezek bármit is a jövő jogrendjében. Elméletileg így elképzelhető lenne, hogy a vendég a Metaverzum virtuális McDonald’sjában rendeljen, majd a való világban kézbesítsék ételét.
Más cégek is figyelnek a Metaverzumra: február elején a Panera Bread védjegykérelmet nyújtott be egy a virtuális világban használt „Paneraverse” nevű étel- és italmárka használatára, beleértve az NFT-ket (nem helyettesíthető tokeneket), valamint az opciót „valódi áruk virtuális térben való értékesítésére valós kiszállítással”. Hasonló lépéseket tett a Walmart is. Márkajogi ügyvédek szerint egy éven belül minden elképzelhető nagy márka igyekszik majd biztosítani jogait a kibertérben. //
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Trump nekiment a Walmartnak: fellángolt a vita az amerikai vámokról és inflációról
Az elnök a Truth Socialön bírálta a kiskereskedelmi óriást, amiért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >