Ételrendeléssel segíteni
Online médiakampányt folytatott a Szentkirályi Magyarország a járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A cég arra buzdította az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
Az éttermi élményt nemcsak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatta meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívta fel a figyelmet, hogy a vírushelyzetben az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. //
Kapcsolódó cikkeink
A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >Innovációk napja idén már negyedszer
Ismét megrendezésre került a Trade magazin által 2021-ben életre hívott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gurul, lebeg, italt hűt – A nap képe
Nélkülözhetetlen nyári partner, és több színben is megszerezhetők a Cuddy…
Tovább olvasom >MTÜ: soha ennyien nem nyaraltak Magyarországon, mint idén
Soha ennyien nem nyaraltak Magyarországon, mint idén: az év első…
Tovább olvasom >Több mint 3 millió forintos bírságot szabott ki a Nébih strandbüfékre és streed food árusokra
A strandbüfék és a street food árusító helyek nyári szezonális…
Tovább olvasom >