Ételrendeléssel segíteni
Online médiakampányt folytatott a Szentkirályi Magyarország a járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A cég arra buzdította az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
Az éttermi élményt nemcsak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatta meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívta fel a figyelmet, hogy a vírushelyzetben az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. //
Kapcsolódó cikkeink
Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >(V)ízre fel!
A fogyasztói szokások és a piaci dinamikák állandó változása alakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >