Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését prognosztizálta, mert a lassú fellendülés elsőszámú piacán, Kínában és a magasabb költségek kockázatot jelentenek.
A New York-i székhelyű vállalat részvényei mintegy 3%-kal csökkentek a tőzsdenyitás előtti kereskedésben, miután a vállalat a harmadik negyedévre az elemzői várakozásoknál alacsonyabb forgalmat és nyereséget prognosztizált, ugyanis a vállalatnak magasabb szállítási és munkaerőköltségekkel kell szembenéznie.
Számos amerikai vállalat, így az Estée eladásait is befolyásolta Kína szigorú nulla-COVID politikája, de az elemzők arra számítanak, hogy az ország a legszigorúbb korlátozások enyhítésére és az utazási korlátozások feloldására nemrégiben tett lépése a luxus- és szépségipari cégek eladásainak fellendülését fogja eredményezni.
A vállalat arra is számít, hogy az utazóközönség felé történő ázsiai kiskereskedelem és Kína újólagos növekedési pályára állása az év második felében kedvezően hat majd az eladásokra.
Fabrizio Freda, elnök-vezérigazgató elmondta: „A 2023-as pénzügyi év második negyedévében a várakozások szerint teljesítettünk, annak ellenére, hogy a COVID Kínában még decemberben is gondot jelentett.
” A világon számos fejlett és feltörekvő piac teljesített jól, így organikus forgalomnövekedési kilátásaink megvalósultak, és a fegyelmezett költséggazdálkodás és az amerikai dollár erejének mérséklődése miatt túlteljesítettük a korrigált hígított EPS-előrejelzésünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Elhunyt Leonard Lauder, az Estée Lauder Companies tiszteletbeli elnöke
92 éves korában elhunyt Leonard A. Lauder, az Estée Lauder…
Tovább olvasom >Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >