Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését prognosztizálta, mert a lassú fellendülés elsőszámú piacán, Kínában és a magasabb költségek kockázatot jelentenek.
A New York-i székhelyű vállalat részvényei mintegy 3%-kal csökkentek a tőzsdenyitás előtti kereskedésben, miután a vállalat a harmadik negyedévre az elemzői várakozásoknál alacsonyabb forgalmat és nyereséget prognosztizált, ugyanis a vállalatnak magasabb szállítási és munkaerőköltségekkel kell szembenéznie.
Számos amerikai vállalat, így az Estée eladásait is befolyásolta Kína szigorú nulla-COVID politikája, de az elemzők arra számítanak, hogy az ország a legszigorúbb korlátozások enyhítésére és az utazási korlátozások feloldására nemrégiben tett lépése a luxus- és szépségipari cégek eladásainak fellendülését fogja eredményezni.
A vállalat arra is számít, hogy az utazóközönség felé történő ázsiai kiskereskedelem és Kína újólagos növekedési pályára állása az év második felében kedvezően hat majd az eladásokra.
Fabrizio Freda, elnök-vezérigazgató elmondta: „A 2023-as pénzügyi év második negyedévében a várakozások szerint teljesítettünk, annak ellenére, hogy a COVID Kínában még decemberben is gondot jelentett.
” A világon számos fejlett és feltörekvő piac teljesített jól, így organikus forgalomnövekedési kilátásaink megvalósultak, és a fegyelmezett költséggazdálkodás és az amerikai dollár erejének mérséklődése miatt túlteljesítettük a korrigált hígított EPS-előrejelzésünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >