Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését prognosztizálta, mert a lassú fellendülés elsőszámú piacán, Kínában és a magasabb költségek kockázatot jelentenek.
A New York-i székhelyű vállalat részvényei mintegy 3%-kal csökkentek a tőzsdenyitás előtti kereskedésben, miután a vállalat a harmadik negyedévre az elemzői várakozásoknál alacsonyabb forgalmat és nyereséget prognosztizált, ugyanis a vállalatnak magasabb szállítási és munkaerőköltségekkel kell szembenéznie.
Számos amerikai vállalat, így az Estée eladásait is befolyásolta Kína szigorú nulla-COVID politikája, de az elemzők arra számítanak, hogy az ország a legszigorúbb korlátozások enyhítésére és az utazási korlátozások feloldására nemrégiben tett lépése a luxus- és szépségipari cégek eladásainak fellendülését fogja eredményezni.
A vállalat arra is számít, hogy az utazóközönség felé történő ázsiai kiskereskedelem és Kína újólagos növekedési pályára állása az év második felében kedvezően hat majd az eladásokra.
Fabrizio Freda, elnök-vezérigazgató elmondta: „A 2023-as pénzügyi év második negyedévében a várakozások szerint teljesítettünk, annak ellenére, hogy a COVID Kínában még decemberben is gondot jelentett.
” A világon számos fejlett és feltörekvő piac teljesített jól, így organikus forgalomnövekedési kilátásaink megvalósultak, és a fegyelmezett költséggazdálkodás és az amerikai dollár erejének mérséklődése miatt túlteljesítettük a korrigált hígított EPS-előrejelzésünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >