Eseményajánló: Employer Branding Workshop
Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? A téma szakértőivel ezekre a kérdésekre is megtalálja a választ az „ÚT A VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKÁHOZ” workshopon.
Ebben a pár órában egy olyan alaptudásra tehet szert, amivel képes lehet arra, hogy elindítsa vagy felturbózza a kampányait. Eszközöket adunk, amikkel tudatosan tudja építeni a munkáltatói márkáját, és ezzel pozitívan tud hatni a beérkező pályázatok minőségére és növelni tudja a cége ismertségét is.
Időpont: 2023.02.09. 9,00-13,00
Helyszín: Budapest, IX. Tinódi u 9-11 és online
Az esemény linkje, jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Mennyi diákmunkával lehet megkeresni a pénzt egy fesztiválbelépőre? – Szakértő válaszol
Már javában tart az idei nyári szünet és vele a…
Tovább olvasom >Itt a Ranstad 2024-es Munkaadói Márkakutatása
A Randstad által végzett munkaadói márkakutatás (Employer Brand Research) legfrissebb,…
Tovább olvasom >A szezonális munkák időszaka ez
Túl vagyunk a 2024-es nyár első hónapján, aki pedig szezonális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >