Eseményajánló: Employer Branding Workshop
Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? A téma szakértőivel ezekre a kérdésekre is megtalálja a választ az „ÚT A VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKÁHOZ” workshopon.
Ebben a pár órában egy olyan alaptudásra tehet szert, amivel képes lehet arra, hogy elindítsa vagy felturbózza a kampányait. Eszközöket adunk, amikkel tudatosan tudja építeni a munkáltatói márkáját, és ezzel pozitívan tud hatni a beérkező pályázatok minőségére és növelni tudja a cége ismertségét is.
Időpont: 2023.02.09. 9,00-13,00
Helyszín: Budapest, IX. Tinódi u 9-11 és online
Az esemény linkje, jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >A magyarok többségének jó a kapcsolata a kollégáival és ezen a home office sem változtatott
Tízből hét hazai munkavállaló szerint jó a légkör a munkahelyén,…
Tovább olvasom >A nyári szabadságolások után nő a felmondások száma a cégeknél
A nyári szabadságolások lecsengésével sok cégvezető szembesül azzal az évről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >