Eseményajánló: Employer Branding Workshop
Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? A téma szakértőivel ezekre a kérdésekre is megtalálja a választ az „ÚT A VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKÁHOZ” workshopon.
Ebben a pár órában egy olyan alaptudásra tehet szert, amivel képes lehet arra, hogy elindítsa vagy felturbózza a kampányait. Eszközöket adunk, amikkel tudatosan tudja építeni a munkáltatói márkáját, és ezzel pozitívan tud hatni a beérkező pályázatok minőségére és növelni tudja a cége ismertségét is.
Időpont: 2023.02.09. 9,00-13,00
Helyszín: Budapest, IX. Tinódi u 9-11 és online
Az esemény linkje, jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >Új magyar applikáció támogatja a munkavállalók mentális jóllétét
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >