Eseményajánló: Employer Branding Workshop
Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? A téma szakértőivel ezekre a kérdésekre is megtalálja a választ az „ÚT A VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKÁHOZ” workshopon.
Ebben a pár órában egy olyan alaptudásra tehet szert, amivel képes lehet arra, hogy elindítsa vagy felturbózza a kampányait. Eszközöket adunk, amikkel tudatosan tudja építeni a munkáltatói márkáját, és ezzel pozitívan tud hatni a beérkező pályázatok minőségére és növelni tudja a cége ismertségét is.
Időpont: 2023.02.09. 9,00-13,00
Helyszín: Budapest, IX. Tinódi u 9-11 és online
Az esemény linkje, jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
A LIDL már készül a szezonra: mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a…
Tovább olvasom >Idén többen váltanák le jelenlegi munkahelyüket, mint tavaly
Jelenleg a hazai munkavállalók fele keres új munkahelyet, vagy nyitott…
Tovább olvasom >Jön az Állásbörze – hatalmas küzdelem folyik a munkavállalókért
Az átlagbér négyszeresére nőtt Magyarországon 2007 óta (185 017 forintról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >