Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Coop saját márkás baconje
Szeptember 8-án a magyar élelmiszertermelés ünnepeként is számon tartott Coop Rally végén hirdették ki az idei Érték és Minőség Nagydíjakat. Az elismerésben részesült a Coop Hálózat saját márkás terméke is, a Tamási-Hús Kft által gyártott, 200 grammos, védőgázas csomagolású szeletelt bacon, amely magas minőségű, ellenőrzött alapanyagok felhasználásával, gyorspácolással és bükkfafüstöléssel készül.
Idén immár tizenhatodik alkalommal rendezték meg a Coop Rallyt. Az üzletlánc partnereivel és a kormányzattal összefogva ezúttal az ország keleti régiójának nyolc meghatározó gyártó- és forgalmazó központjának tevékenységét mutatta be, hogy teljesítse változatlan célkitűzését: ráirányítani a figyelmet a világszínvonalú hazai élelmiszertermelés hagyományaira és innovációira.
Az esemény zárásaként adták át immár ötödszörre hagyományteremtő jelleggel az Érték és Minőség Nagydíjakat. A pályázat célja továbbra is az volt, hogy elismerje a nevezett áruk és szolgáltatások magas minőségi színvonalát, elősegítse a nemzetközi piacon versenyképes, kiemelkedő minőségű, magas hozzáadott szellemi értéket képviselő áruk előállítását, és ösztönözze a szolgáltatások fejlesztését.
Az ünnepélyes díjátadón a Coop Üzletlánc sajátmárkás terméke, a Tamási-Hús Kft. által gyártott 200 g-os, védőgázas csomagolású szeletelt bacon is Érték és Minőség Nagydíjat kapott.
Mint az eseményen elhangzott, a gyártó császárszalonna termékének kereskedelmi márka alatti forgalmazása kedvezőbb árszínvonalat eredményez, szélesebb célcsoport számára elérhetővé téve a magas minőséget, főként a jobb ár-érték arányú alternatívát keresőket.
Wágner Róbert, a Tamási-Hús Kft. kereskedelemi igazgatója elmondta, hogy nagy öröm a cég számára, hogy a Gierlinger termékcsalád mellett a sajátmárkás bacon piacán is megkerülhetetlen szereplővé vált a Tamási-Hús Kft. A cég szigorú minőségbiztosítási rendszerrel működő, másfél évtizedes gyártástechnológiája jelent garanciát a bacon minőségére a Coop vásárlók számára legyen szó reggeliről, hamburgerről vagy egy finom szendvicsről.
Az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt és kiemelt fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának. A pályázat díjazottjai olyan példaértékű modelleket jelenítenek meg, amelyek hozzájárulnak a gazdaság fejlesztéséhez.
Az Érték és Minőség Nagydíj pályázati rendszer fővédnöke Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke volt.
Kapcsolódó cikkeink
Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >