Érték a dolgozó
A 2019-ben 25 éves évfordulóját ünneplő BA-HA-MA’S Kft. gyorsfagyasztott élelmiszerek nagykereskedelmével foglalkozik. A cég Dunakeszin található, az itt lévő raktárbázisból szolgálja ki közép- és délkelet-magyarországi vásárlóit, saját tehergépjármű-flottát üzemeltető logisztikai rendszerükkel. A forgalmazott termékek között meghatározó választékkal vannak jelen a gyorsfagyasztott és előhűtött húsok, széles szortimenttel szerepelnek a zöldségek, gyümölcsök, félkész- és konyhakész élelmiszertermékek. Vásárlóik között nagyszámú vendéglátóipari és kiskereskedelmi vállalkozás is található.
– A 2018-as lezárt üzleti évvel egy újabb sikeres időszakot tudhatunk magunk mögött. Sikerként könyveljük el, hogy mind az árbevételt, mind a működési hatékonyságot illető terveinket maradéktalanul megvalósítottuk – mondja Péterszegi János, a BA-HA-MA’S Kft. tulajdonos-ügyvezetője. – A 2018-as év a várakozásainknak megfelelően alakult, szinte minden területen a korábbi trendek folytatódtak, így lehetőségünk volt kihasználni a kiszámíthatóan stabil, rendkívül kedvező gazdasági környezetet. Minden, cégünk által ellátott szektor – a kereskedelmi és a munkahelyi vendéglátás, valamint a kiskereskedelem is – jelentősen bővült, magával húzva a kiszolgáló ágazatokat, köztük az élelmiszer-nagykereskedelmet. Az előző év kiemelt jelentőségű eseménye volt számunkra a Sirha Budapest kiállítás, melyen visszatérő kiállítóként vettünk részt.

Péterszegi János
tulajdonos-ügyvezető
BA-HA-MA’S
A cégnél új munkaköröket alakítottak ki, tudjuk meg Péterszegi Jánostól, melyeket sikerült multi- és nagyvállalati környezetben tapasztalatot szerzett, kiváló szakemberekkel betölteni. Ezzel párhuzamosan folytatni tudták munkavállalói képzéseiket, amelyekre egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a továbbiakban is. A tavalyi év egyik nagy büszkesége, hogy megalapították a dolgozói Érték Díjat, mellyel 2019-től minden évben szeretnék elismerni munkavállalóik szakmai hozzáértését és elkötelezettségét.
Az idei évben a BA-HA-MA’S a raktárszervezési folyamatai további fejlesztésére, marketingterületen a digitális eszközök és felületek adta lehetőségek szélesebb használatára, valamint az értékesítési munkában a személyre szabott vásárlókiszolgálásra fókuszál. //
Kapcsolódó cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Erősödik a kiskereskedelem: de hol mennyit keresnek és költenek a magyarok?
A magyar kiskereskedelem fokozatosan erősödik, de az adatok szerint még…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorodó polcokon
Piac, természet, jogszabályok – egyik sem kímélte túlságosan a minőségi…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >