Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó termékek iránt. Mind Magyarországon, mind a régió országaiban nőtt az ehhez kapcsolódó termékek keresése az Árukereső közleménye szerint.
A szabadidős termékek iránti érdeklődés növekedését jelzi, hogy Magyarországon több mint kétszeresére nőtt a medencetisztító porszívókat kereső felhasználók száma, és hasonlóan a léghűtők iránti keresés is megnőtt. Emellett a fagylaltgépek, napozóágyak, biciklinyergek, kültéri székek és hintaülések keresései is jelentősen nőttek az elmúlt időszakban.
A szabadidős tevékenységek mellett sokakat érdekelnek a kertgondozáshoz kapcsolódó eszközök, mint például a fűnyírók, fűkaszák és robotfűnyírók. Emellett a szép idő beköszöntével a kültéri tevékenységek mellett a testmozgás és a szépészeti termékek is népszerűbbek lettek, így például a hajkondicionálók és a tömegnövelők iránt is megnőtt az érdeklődés.
Az egyes országokban is hasonló trendek figyelhetők meg, például Csehországban és Szlovákiában is nőtt az érdeklődés a biciklik, fűnyírók és naptejek iránt. Romániában a keresések között kiemelkedik az erotikus pumpák iránti érdeklődés növekedése, míg Bulgáriában és Szlovéniában a kerti termékek, sporteszközök és gyerekjátékok keresése nőtt meg.
Kapcsolódó cikkeink
Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Mikroműanyagok az üveges italokban
Egy friss francia kutatás szerint az üvegpalackos italok több mikroműanyagot…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >