Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H idén is díjazta azt a vállalkozást, amely szakmai hozzáértésével, egyediségével és jövőbe mutató, fenntartható gondolkodásmódjával talált megoldást a fogyasztók mindennapi igényeire. A 13 jelölt közül a Cleanspire lett a végső győztes, a flakonos tisztítószerek újragondolásával.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Az Eurostat adatai alapján 2018-ban Európában 359 millió tonna műanyag hulladékot termeltünk, és ennek 40%-át a csomagolások tették ki. A Cleanspire innovációjával viszont ez csökkenthető, mivel a csak az aktív hatóanyagot tartalmazó, a felhasználás helyén feloldható por és pezsgőtabletta alakú tisztítószerei papír csomagolásban is könnyen kezelhetőek.
A vállalkozás szeretné mind a hazai, mind a nemzetközi piacot meghódítani. Ennek a pénzügyi oldalának megtervezéséhez pedig a K&H kétnapos, minden különdíjjelölt számára biztosított, pénzügyi tervezés workshopja is hasznos segítséget nyújthat.
A különdíjjal járó 1 millió forint értékű mentorprogramot egy olyan marketingkampány összeállítására tervezik fordítani, amely – a termék megismertetése mellett – országos szinten tudja edukálni a fogyasztókat a hatékony és környezetbarát tisztítószerek környezeti és pénzügyi előnyeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Emelkedett a spenót termelői ára
Az Eurostat adatai szerint Magyarországon 560 hektárról 14,02 ezer tonna…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme márciusban
Márciusban az előzetesen becsültnek megfelelően mérséklődött az éves infláció az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >