Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H idén is díjazta azt a vállalkozást, amely szakmai hozzáértésével, egyediségével és jövőbe mutató, fenntartható gondolkodásmódjával talált megoldást a fogyasztók mindennapi igényeire. A 13 jelölt közül a Cleanspire lett a végső győztes, a flakonos tisztítószerek újragondolásával.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Az Eurostat adatai alapján 2018-ban Európában 359 millió tonna műanyag hulladékot termeltünk, és ennek 40%-át a csomagolások tették ki. A Cleanspire innovációjával viszont ez csökkenthető, mivel a csak az aktív hatóanyagot tartalmazó, a felhasználás helyén feloldható por és pezsgőtabletta alakú tisztítószerei papír csomagolásban is könnyen kezelhetőek.
A vállalkozás szeretné mind a hazai, mind a nemzetközi piacot meghódítani. Ennek a pénzügyi oldalának megtervezéséhez pedig a K&H kétnapos, minden különdíjjelölt számára biztosított, pénzügyi tervezés workshopja is hasznos segítséget nyújthat.
A különdíjjal járó 1 millió forint értékű mentorprogramot egy olyan marketingkampány összeállítására tervezik fordítani, amely – a termék megismertetése mellett – országos szinten tudja edukálni a fogyasztókat a hatékony és környezetbarát tisztítószerek környezeti és pénzügyi előnyeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi csúcson a digitális innováció
Látványos növekedéssel 37 ponttal történelmi csúcsra ért a digitális alindex…
Tovább olvasom >Eurostat: valamelyest visszaesett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2025 elején
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák becsült száma az év…
Tovább olvasom >Derűre ború?
A legnagyobb hazai cégek gazdasági kilátásait és várakozásait vizsgáló K&H…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >