Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H idén is díjazta azt a vállalkozást, amely szakmai hozzáértésével, egyediségével és jövőbe mutató, fenntartható gondolkodásmódjával talált megoldást a fogyasztók mindennapi igényeire. A 13 jelölt közül a Cleanspire lett a végső győztes, a flakonos tisztítószerek újragondolásával.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Az Eurostat adatai alapján 2018-ban Európában 359 millió tonna műanyag hulladékot termeltünk, és ennek 40%-át a csomagolások tették ki. A Cleanspire innovációjával viszont ez csökkenthető, mivel a csak az aktív hatóanyagot tartalmazó, a felhasználás helyén feloldható por és pezsgőtabletta alakú tisztítószerei papír csomagolásban is könnyen kezelhetőek.
A vállalkozás szeretné mind a hazai, mind a nemzetközi piacot meghódítani. Ennek a pénzügyi oldalának megtervezéséhez pedig a K&H kétnapos, minden különdíjjelölt számára biztosított, pénzügyi tervezés workshopja is hasznos segítséget nyújthat.
A különdíjjal járó 1 millió forint értékű mentorprogramot egy olyan marketingkampány összeállítására tervezik fordítani, amely – a termék megismertetése mellett – országos szinten tudja edukálni a fogyasztókat a hatékony és környezetbarát tisztítószerek környezeti és pénzügyi előnyeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
K&H: ritka esélyt kapnak az elsőlakás-vásárlók, indulnak az előminősítések, már lehet jelentkezni az Otthon Start Programra
Új korszakot nyit a magyarországi piacon a szeptembertől induló ć,…
Tovább olvasom >Strandkaják, bicikli és tüdőpumpa – így élik túl a nyugdíjkihívás második hetét a fiatalok
Folytatódik a K&H nyugdíjkihívása: a versenyzők újabb bizonyítékát adták annak,…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A vártnál rosszabbul alakult az infláció
Bár a piac arra számított, hogy júliusban a 4 százalék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >