Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H idén is díjazta azt a vállalkozást, amely szakmai hozzáértésével, egyediségével és jövőbe mutató, fenntartható gondolkodásmódjával talált megoldást a fogyasztók mindennapi igényeire. A 13 jelölt közül a Cleanspire lett a végső győztes, a flakonos tisztítószerek újragondolásával.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Az Eurostat adatai alapján 2018-ban Európában 359 millió tonna műanyag hulladékot termeltünk, és ennek 40%-át a csomagolások tették ki. A Cleanspire innovációjával viszont ez csökkenthető, mivel a csak az aktív hatóanyagot tartalmazó, a felhasználás helyén feloldható por és pezsgőtabletta alakú tisztítószerei papír csomagolásban is könnyen kezelhetőek.
A vállalkozás szeretné mind a hazai, mind a nemzetközi piacot meghódítani. Ennek a pénzügyi oldalának megtervezéséhez pedig a K&H kétnapos, minden különdíjjelölt számára biztosított, pénzügyi tervezés workshopja is hasznos segítséget nyújthat.
A különdíjjal járó 1 millió forint értékű mentorprogramot egy olyan marketingkampány összeállítására tervezik fordítani, amely – a termék megismertetése mellett – országos szinten tudja edukálni a fogyasztókat a hatékony és környezetbarát tisztítószerek környezeti és pénzügyi előnyeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Átlagosan évi félmillió forintot lehetne spórolni a családi házaknál a K&H rezsikalkulátora szerint
Néhány kattintással fény derülhet egy ingatlan energiaigényére, üzemeltetési költségeire, sőt,…
Tovább olvasom >Óvatos kivárásban a hazai kkv szektor
A hazai kis- és középvállalkozások esetében inkább alkalmazkodásról, mint a…
Tovább olvasom >A vártnál nagyobb GDP-növekedést ért el az euróövezet az első negyedévben
A vártnál nagyobb mértékben nőtt az első negyedévben az euróövezeti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >