Érintésmentes megoldást fejlesztett ki a Coca-Cola
A The Coca-Cola Company honlapján megjelent híradás szerint az italóriás mobil telefonnal működő érintésmentes megoldást fejlesztett ki a világjárvány hatására változó fogyasztói szokások miatt.
![Coca-Cola érintésmentes italadagolás](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/Coca-Cola-Freestyle.jpg)
Coca-Cola érintésmentes italadagolás
A Coca-Cola Freestyle gépeket 2009 óta helyezi ki a vállalat. Ezeken érintőképernyő segítségével, önkiszolgáló módon, szabad stílusban, akár az ízek keverésével is előállíthatja a fogyasztó a kedvenc italát. A gombok a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően a felhasználók okostelefonjára kerültek át, onnan irányíthatják az italválasztást és adagolást.
Egy kézzel is működik
A Civic Science kvantitatív kutatása szerint az USA-ban a vendéglátásban fogyasztók 60%-a preferálja, ha saját maga engedheti tele a poharát, nem pedig a kiszolgáló személyzet. A személyre szabás a fő indíték, de 40% biztonságosabbnak is érzi, ha saját maga tarthatja kézben az üdítőital töltést.
A Coca-Cola Freestyle csapata a világjárvány idején is folytatta fejlesztéseit, legtöbb munkatárs otthonról dolgozott, hogy a vendéglátósok és a fogyasztók igényeit is kielégítő megoldás szülessen.
-Partnereink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a vendéglátó helyek biztonságosak és higiénikusak legyenek. Mi pedig mindent megteszünk azért, hogy a vendégek olyan platformon tölthessék ki italaikat, amit a legjobban kedvelnek – hangsúlyozza Chris Hellmann, a Coca-Cola Freestyle vezérigazgató helyettese és ügyvezetője.
A megoldáshoz nem szükséges applikáció vagy tagság, ráadásul bármilyen okoseszközön működik. Csak be kell olvasni az érintőképernyőn látható QR kódot az okoseszközzel, ami azonnal a felhőhöz kapcsolódik és megjelenik az automata teljes menüje a saját eszköz képernyőjén, ahonnan már a szokásos módon kiválasztható a márka és az ízek. és már folyik is a pohárba a hűsítő nedű. Videó is segíti az új rendszer megértését.
A fejlesztők figyelembe vették, hogy egy tálca vagy egy szendvics lehet a fogyasztó egyik kezében, így biztos nem kezd neki egy app letöltésének. Ezért lett szuper könnyű, szuper gyors és szuper megbízható ez a megoldás. Ha valaki már Coca-Cola Freestyle alkalmazást használ, onnan is könnyedén működtetheti a gépeket és használhatja a már elmentett saját ízkeverékeit.
Kiterjesztés
A szoftvert több, mint 10 000 Coca-Cola Freestyle automatára telepítik a nyár folyamán. Év végére pedig minden Freestyle italadagoló érintésmentes-kompatibilis lesz.
![Coca-Cola italautomaták](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/Coca-Cola-dispensers.jpg)
Coca-Cola italautomaták sorát látják el az új szoftverrel az Egyesült Államokban
A szenzorok fejlesztése is folytatódik, az érzékelők segítségével a pohár aláhelyezését érzékelve elkezdődik az ital folyása, ha a poharat elveszik, megáll az italadagolás.
A vállalat további érintésmentes eszközöket, kézfertőtlenítőket, eldobható törlő adagolókat, eldobható tollakat és sok egyebet is biztosít partnereinek.
A vendéglátás a pandémia által legjobban érintett iparágak között van, a korlátozások és bezárások miatt. A Coca-Cola célja, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtson partnereinek, amelyeken keresztül az ő vendégeik zavartalanul megkaphatják kedvenc Coca-Cola italaikat, a partnerek pedig hozzájutnak megérdemelt bevételeikhez.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >