Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új, növényi alapú termék jelent meg a dél-amerikai piacon: egy különleges növényi majonéz (NotMayo Doritos), valamint csípős vegán csirkefalatok (NotChicken Nuggets Flamin’ Hot). Mindkét újdonság a PepsiCo ikonikus Doritos snackjeinek ízvilágára épít.
A 2015-ben alapított NotCo mesterséges intelligenciával fejleszt növényi alternatívákat, amelyek igyekeznek az állati eredetű termékek ízét és állagát szinte tökéletesen visszaadni – számolt be a Just Food. A vállalat 2022-ben a Kraft Heinzzel együttműködve már fejlesztett növényi alapú termékeket a „Giuseppe”-nek nevezett AI-technológia használatával.
A NotCo vezérigazgatója, Matías Muchnick szerint a vállalatnak a Giuseppével lehetősége nyílik rekordidő alatt megvalósítani korábban elképzelhetetlen dolgokat. Hozzátette, hogy a PepsiCo-val most kialakítotthoz hasonló márkapartnerségek gyorsabb, finomabb és fenntarthatóbb termékfejlesztést tesznek lehetővé.
Mint azt a PepsiCo regionális marketingvezetője, Benjamín Herrera elmondta, a Doritos nemcsak az íze, hanem merészsége és a márka eredeti személyisége miatt is kedvelt márka Chilében. A NotCo-val való együttműködés pedig jól tükrözi ezt a szellemiséget.
A NotCo célja, hogy 2027-re nyereségessé váljon, de saját márkás üzletágában már 2025-ben eljuthat a nyereséges működésig.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >AI és SEO: Forradalmi változás küszöbén állnak a kkv-k
A legfrissebb, 2025-ös Previsible AI Traffic Report szerint öt hónap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >