Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 07. 04. 09:20

A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új, növényi alapú termék jelent meg a dél-amerikai piacon: egy különleges növényi majonéz (NotMayo Doritos), valamint csípős vegán csirkefalatok (NotChicken Nuggets Flamin’ Hot). Mindkét újdonság a PepsiCo ikonikus Doritos snackjeinek ízvilágára épít.

A 2015-ben alapított NotCo mesterséges intelligenciával fejleszt növényi alternatívákat, amelyek igyekeznek az állati eredetű termékek ízét és állagát szinte tökéletesen visszaadni – számolt be a Just Food. A vállalat 2022-ben a Kraft Heinzzel együttműködve már fejlesztett növényi alapú termékeket a „Giuseppe”-nek nevezett AI-technológia használatával.

A NotCo vezérigazgatója, Matías Muchnick szerint a vállalatnak a Giuseppével lehetősége nyílik rekordidő alatt megvalósítani korábban elképzelhetetlen dolgokat. Hozzátette, hogy a PepsiCo-val most kialakítotthoz hasonló márkapartnerségek gyorsabb, finomabb és fenntarthatóbb termékfejlesztést tesznek lehetővé.

Mint azt a PepsiCo regionális marketingvezetője, Benjamín Herrera elmondta, a Doritos nemcsak az íze, hanem merészsége és a márka eredeti személyisége miatt is kedvelt márka Chilében. A NotCo-val való együttműködés pedig jól tükrözi ezt a szellemiséget.

A NotCo célja, hogy 2027-re nyereségessé váljon, de saját márkás üzletágában már 2025-ben eljuthat a nyereséges működésig.

Kapcsolódó cikkeink