Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új, növényi alapú termék jelent meg a dél-amerikai piacon: egy különleges növényi majonéz (NotMayo Doritos), valamint csípős vegán csirkefalatok (NotChicken Nuggets Flamin’ Hot). Mindkét újdonság a PepsiCo ikonikus Doritos snackjeinek ízvilágára épít.
A 2015-ben alapított NotCo mesterséges intelligenciával fejleszt növényi alternatívákat, amelyek igyekeznek az állati eredetű termékek ízét és állagát szinte tökéletesen visszaadni – számolt be a Just Food. A vállalat 2022-ben a Kraft Heinzzel együttműködve már fejlesztett növényi alapú termékeket a „Giuseppe”-nek nevezett AI-technológia használatával.
A NotCo vezérigazgatója, Matías Muchnick szerint a vállalatnak a Giuseppével lehetősége nyílik rekordidő alatt megvalósítani korábban elképzelhetetlen dolgokat. Hozzátette, hogy a PepsiCo-val most kialakítotthoz hasonló márkapartnerségek gyorsabb, finomabb és fenntarthatóbb termékfejlesztést tesznek lehetővé.
Mint azt a PepsiCo regionális marketingvezetője, Benjamín Herrera elmondta, a Doritos nemcsak az íze, hanem merészsége és a márka eredeti személyisége miatt is kedvelt márka Chilében. A NotCo-val való együttműködés pedig jól tükrözi ezt a szellemiséget.
A NotCo célja, hogy 2027-re nyereségessé váljon, de saját márkás üzletágában már 2025-ben eljuthat a nyereséges működésig.
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mikroműanyagok az üveges italokban
Egy friss francia kutatás szerint az üvegpalackos italok több mikroműanyagot…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >