Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új, növényi alapú termék jelent meg a dél-amerikai piacon: egy különleges növényi majonéz (NotMayo Doritos), valamint csípős vegán csirkefalatok (NotChicken Nuggets Flamin’ Hot). Mindkét újdonság a PepsiCo ikonikus Doritos snackjeinek ízvilágára épít.
A 2015-ben alapított NotCo mesterséges intelligenciával fejleszt növényi alternatívákat, amelyek igyekeznek az állati eredetű termékek ízét és állagát szinte tökéletesen visszaadni – számolt be a Just Food. A vállalat 2022-ben a Kraft Heinzzel együttműködve már fejlesztett növényi alapú termékeket a „Giuseppe”-nek nevezett AI-technológia használatával.
A NotCo vezérigazgatója, Matías Muchnick szerint a vállalatnak a Giuseppével lehetősége nyílik rekordidő alatt megvalósítani korábban elképzelhetetlen dolgokat. Hozzátette, hogy a PepsiCo-val most kialakítotthoz hasonló márkapartnerségek gyorsabb, finomabb és fenntarthatóbb termékfejlesztést tesznek lehetővé.
Mint azt a PepsiCo regionális marketingvezetője, Benjamín Herrera elmondta, a Doritos nemcsak az íze, hanem merészsége és a márka eredeti személyisége miatt is kedvelt márka Chilében. A NotCo-val való együttműködés pedig jól tükrözi ezt a szellemiséget.
A NotCo célja, hogy 2027-re nyereségessé váljon, de saját márkás üzletágában már 2025-ben eljuthat a nyereséges működésig.
Kapcsolódó cikkeink
Vegán rántotta 30 000 láb magasságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI-ügynökök jövője: a legfontosabb előrejelzések és trendek 2026-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az adózást is átalakítja a mesterséges intelligencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
