Biohulladék-kezelési programot indít a Maxima Lettországban
A Maxima Latvija új kezdeményezésének célja, hogy a vásárlókat tájékoztassa a szelektív hulladékgyűjtésről, és hogy napi hulladékkezelési szokásaik felülvizsgálatára ösztönözze őket.
A program a rigai városi tanács által indított „#biovaig” kampány keretében valósul meg.
A rigai üzletekben januártól február közepéig újraterveztt papírtáskákat vezettek be, amelyek edukációs céllal tájékoztatják a vásárlókat a biológiai hulladékról . Az új papírtáskák a rigai régió 88 Maxima üzletében kaphatók.
A táskák információkat tartalmaznak a biológiai hulladékgyűjtő edényekbe és más erre a célra kijelölt helyekre helyezhető biológiai hulladékfajtákról.
„A szelektív hulladékgyűjtés és a további feldolgozás alapvető szerepet játszik a környezeti fenntarthatóság előmozdításában” – nyilatkozta Santa Roberta, a Maxima Latvija társadalmi felelősségvállalásért és fenntarthatóságért felelős vezetője. „A hulladék megfelelő szelektálásával pozitív változásokat lehet elérni mind a mindennapi életben, mind a társadalom egészében, kezdve az újrahasznosítással és az új termékek előállításához szükséges erőforrások csökkentésén át egészen a környezet tisztává tételéig.
„Bár a biohulladék nem új hulladék, ennek a szelektív gyűjtése is fokozatosan bevezetésre kerül. A Maxima Latvija emellett más célzott aktivitásokkal is igyekszik a szelektív hulladékgyűjtési szokásokat előmozdítani.”
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig hasít a zöld hitel
A vállalati zöld hitelek piaca 2025-ben is dinamikusan nő, miközben…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >