Biohulladék-kezelési programot indít a Maxima Lettországban
A Maxima Latvija új kezdeményezésének célja, hogy a vásárlókat tájékoztassa a szelektív hulladékgyűjtésről, és hogy napi hulladékkezelési szokásaik felülvizsgálatára ösztönözze őket.
A program a rigai városi tanács által indított „#biovaig” kampány keretében valósul meg.
A rigai üzletekben januártól február közepéig újraterveztt papírtáskákat vezettek be, amelyek edukációs céllal tájékoztatják a vásárlókat a biológiai hulladékról . Az új papírtáskák a rigai régió 88 Maxima üzletében kaphatók.
A táskák információkat tartalmaznak a biológiai hulladékgyűjtő edényekbe és más erre a célra kijelölt helyekre helyezhető biológiai hulladékfajtákról.
„A szelektív hulladékgyűjtés és a további feldolgozás alapvető szerepet játszik a környezeti fenntarthatóság előmozdításában” – nyilatkozta Santa Roberta, a Maxima Latvija társadalmi felelősségvállalásért és fenntarthatóságért felelős vezetője. „A hulladék megfelelő szelektálásával pozitív változásokat lehet elérni mind a mindennapi életben, mind a társadalom egészében, kezdve az újrahasznosítással és az új termékek előállításához szükséges erőforrások csökkentésén át egészen a környezet tisztává tételéig.
„Bár a biohulladék nem új hulladék, ennek a szelektív gyűjtése is fokozatosan bevezetésre kerül. A Maxima Latvija emellett más célzott aktivitásokkal is igyekszik a szelektív hulladékgyűjtési szokásokat előmozdítani.”
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >