Biohulladék-kezelési programot indít a Maxima Lettországban
A Maxima Latvija új kezdeményezésének célja, hogy a vásárlókat tájékoztassa a szelektív hulladékgyűjtésről, és hogy napi hulladékkezelési szokásaik felülvizsgálatára ösztönözze őket.
A program a rigai városi tanács által indított „#biovaig” kampány keretében valósul meg.
A rigai üzletekben januártól február közepéig újraterveztt papírtáskákat vezettek be, amelyek edukációs céllal tájékoztatják a vásárlókat a biológiai hulladékról . Az új papírtáskák a rigai régió 88 Maxima üzletében kaphatók.
A táskák információkat tartalmaznak a biológiai hulladékgyűjtő edényekbe és más erre a célra kijelölt helyekre helyezhető biológiai hulladékfajtákról.
„A szelektív hulladékgyűjtés és a további feldolgozás alapvető szerepet játszik a környezeti fenntarthatóság előmozdításában” – nyilatkozta Santa Roberta, a Maxima Latvija társadalmi felelősségvállalásért és fenntarthatóságért felelős vezetője. „A hulladék megfelelő szelektálásával pozitív változásokat lehet elérni mind a mindennapi életben, mind a társadalom egészében, kezdve az újrahasznosítással és az új termékek előállításához szükséges erőforrások csökkentésén át egészen a környezet tisztává tételéig.
„Bár a biohulladék nem új hulladék, ennek a szelektív gyűjtése is fokozatosan bevezetésre kerül. A Maxima Latvija emellett más célzott aktivitásokkal is igyekszik a szelektív hulladékgyűjtési szokásokat előmozdítani.”
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >