Megújul az olasz Pernigotti Gianduiotto csokoládéja
Az olasz csokoládégyártó Pernigotti ISM szakvásáron tett bejelentése szerint megváltoztatja ikonikus gianduiotto csokoládéinak megjelenését és receptúráját.
A csokoládé összetéveszthetetlen formájának megtartása mellett a Pernigotti a történelmi arany csomagolást új, rézszínű csomagolásra cseréli, és az új márkagrafika azonnal megkülönböztethetővé teszi a terméket. A logó átalakítása a modernitás jegyében történt, és a csomagoláson a Pernigotti védjegy is jól láthatóan megjelenik rajta.
A Pernigotti világhírű gianduiotto- és pralinéreceptúrái exkluzívabbá, ízviláguk pedig a 100%-ban olasz mogyoró felhasználásával különlegesebbé lett.
A vállalat új csokoládéalapú különlegességeket is kifejlesztett.
Az első átmárkázott és újracsomagolt Pernigotti termékek októberben kerülnek a boltokba.
A Novi Ligure-i történelmi hagyományokkal rendelkező vállalat egy a vállalkozás életében bekövetkezett nehéz időszakot követően a jövőbe tekint, új nemzetközi piacokat kíván meghódítani, és olaszországi jelenlétét kívánja megszilárdítani.
A Pernigottit tavaly vásárolta meg a JP Morgan Asset Management, amely a Walcor olasz édességgyártó vállalat tulajdonosa is.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >