Új organikus tejet és tejterméksort mutatott be az Aldi Svájc
Az Aldi Svájc bemutatta új, saját márkás organikus brandjét, amelyben tejek, tejtermékek és antibiotikum-mentes farmról származó tojás kapott helyet.
A Retour aux Sources brand lényege, hogy mennyiségi fenntarthatóságot és átláthatóságot képviseljenek, valamint korrektséget és csúcsminőséget.
Az első 24 SKU a tejtermék, hús és tojás kategóriákban mind a 277 svájci Aldi-üzletben a polcokra került.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >