Új organikus tejet és tejterméksort mutatott be az Aldi Svájc
Az Aldi Svájc bemutatta új, saját márkás organikus brandjét, amelyben tejek, tejtermékek és antibiotikum-mentes farmról származó tojás kapott helyet.
A Retour aux Sources brand lényege, hogy mennyiségi fenntarthatóságot és átláthatóságot képviseljenek, valamint korrektséget és csúcsminőséget.
Az első 24 SKU a tejtermék, hús és tojás kategóriákban mind a 277 svájci Aldi-üzletben a polcokra került.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az unióban és a világpiacon is nőtt a tej ára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csökkent a legtöbb tejtermék ára áprilisban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Változó szokások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY ismét elnyerte az Energiahatékony Vállalat díjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


