Magazin: Emberközpontú marketing
„Kedves Éva! Köszönjük, hogy a sarki kisboltban ma reggel is citromos kekszünket választotta! Kedvenc keksze mellé ajánljuk Önnek citromos joghurtunkat, melyet legközelebbi vásárlásakor 15% kedvezménnyel szerezhet be!”
A marketingesek álma, hogy a lehető legtöbb információ álljon rendelkezésükre a fogyasztóikról ahhoz, hogy jelentős profitnöveléssel kecsegtető, sikeres kampányokat indíthassanak, a megfelelő helyen a megfelelő időben a megfelelő célcsoport számára. A márka iránt elkötelezett fogyasztó, aki örömmel él a személyesen neki címzett vásárlási ajánlattal, a SafeBrand szolgáltatásnak köszönhetően napjainkban már nem csak utópia.
Az információra éhes fogyasztó számára a vásárlás pillanatában ma már a mobil eszközöknek köszönhetően több csatornán is elérhetővé válnak a termékadatok, akciók, vásárlói vélemények. Persze ezeknek az adatoknak akkor van vásárlásösztönző hatásuk, ha azonnal megszerezhetőek, relevánsak és a fogyasztó megbízik bennük.
Az áruk vonalkódja által elérhetővé váló megbízható termékinformációk a mögöttük álló azonosító rendszerrel – az ún. GS1 szabványrendszerrel – karöltve, immár 40 éve biztosítja az ellátási láncokban a gyors és biztonságos termékinformáció-áramlást. Az okostelefonok révén ezek az adatok mostantól a fogyasztók számára is elérhetők.
A SafeBrand mobil alkalmazással leolvasva a terméken feltüntetett vonalkódot, a vásárló azonnal elérheti a márkatulajdonos által megadott információkat. A termékadatokon túl ezek lehetnek minősítéssel, allergén vagy speciális összetevőkkel, kapcsolódó termékekkel, receptekkel, VIP-akciókkal szolgáló marketingüzenetek is, és akár egy weboldalra is tovább irányíthatják a vásárlót.
A gyártóknak, márkatulajdonosoknak így lehetőségük van arra, hogy a vásárlási döntés pillanatában – bárhol, bármikor következik is be –, közvetlenül a fogyasztót szólítsák meg, további drága marketingeszközök bevetése nélkül.
Cserébe az alkalmazást használó fogyasztókról és vásárlási szokásaikról értékes adatokat tudhatnak meg a marketingesek, így számukra személyre szabottabb ajánlatok, akciók is küldhetők.
Csatlakozzon a GS1 Magyarország most induló SafeBrand projektjéhez, keresse fel honlapunkat! www.safebrand.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >