Magazin: Emberközpontú marketing
„Kedves Éva! Köszönjük, hogy a sarki kisboltban ma reggel is citromos kekszünket választotta! Kedvenc keksze mellé ajánljuk Önnek citromos joghurtunkat, melyet legközelebbi vásárlásakor 15% kedvezménnyel szerezhet be!”
A marketingesek álma, hogy a lehető legtöbb információ álljon rendelkezésükre a fogyasztóikról ahhoz, hogy jelentős profitnöveléssel kecsegtető, sikeres kampányokat indíthassanak, a megfelelő helyen a megfelelő időben a megfelelő célcsoport számára. A márka iránt elkötelezett fogyasztó, aki örömmel él a személyesen neki címzett vásárlási ajánlattal, a SafeBrand szolgáltatásnak köszönhetően napjainkban már nem csak utópia.
Az információra éhes fogyasztó számára a vásárlás pillanatában ma már a mobil eszközöknek köszönhetően több csatornán is elérhetővé válnak a termékadatok, akciók, vásárlói vélemények. Persze ezeknek az adatoknak akkor van vásárlásösztönző hatásuk, ha azonnal megszerezhetőek, relevánsak és a fogyasztó megbízik bennük.
Az áruk vonalkódja által elérhetővé váló megbízható termékinformációk a mögöttük álló azonosító rendszerrel – az ún. GS1 szabványrendszerrel – karöltve, immár 40 éve biztosítja az ellátási láncokban a gyors és biztonságos termékinformáció-áramlást. Az okostelefonok révén ezek az adatok mostantól a fogyasztók számára is elérhetők.
A SafeBrand mobil alkalmazással leolvasva a terméken feltüntetett vonalkódot, a vásárló azonnal elérheti a márkatulajdonos által megadott információkat. A termékadatokon túl ezek lehetnek minősítéssel, allergén vagy speciális összetevőkkel, kapcsolódó termékekkel, receptekkel, VIP-akciókkal szolgáló marketingüzenetek is, és akár egy weboldalra is tovább irányíthatják a vásárlót.
A gyártóknak, márkatulajdonosoknak így lehetőségük van arra, hogy a vásárlási döntés pillanatában – bárhol, bármikor következik is be –, közvetlenül a fogyasztót szólítsák meg, további drága marketingeszközök bevetése nélkül.
Cserébe az alkalmazást használó fogyasztókról és vásárlási szokásaikról értékes adatokat tudhatnak meg a marketingesek, így számukra személyre szabottabb ajánlatok, akciók is küldhetők.
Csatlakozzon a GS1 Magyarország most induló SafeBrand projektjéhez, keresse fel honlapunkat! www.safebrand.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >