Emberi jogi szervezetek: elég volt az arcfelismerő rendszerekből!
Több mint 35 emberi jogi szervezet csatlakozott ahhoz a kezdeményezéshez, amelynek keretében arra szólítják fel a kiskereskedőket, hogy ne alkalmazzanak arcfelismerő rendszereket üzleteikben.
A Fight for the Future által indított kampány egy pontozókártyát bocsájtott ki, amelyen látható, mely amerikai retailerek használják az arcfelismerő programokat.
Miután a kampány hatására a retailerek rengeteg tweetbejegyzést és emailt kaptak a fogyasztóktól, a Walmart és a Kroger ígéretet tettek, hogy leállnak az arcfelismerő rendszerek használatával.
Az Albertons és a Macy’s jelenleg is használják a technológiát, míg a Walgreens, a McDonald’s, a 7-11 és a Best Buy még nem hozták nyilvánosságra ezzel kapcsolatos álláspontjukat.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
A kenyér, friss pékáru szakágazat bruttó termelési értéke nőtt leginkább 2023-ban
Az adatgyűjtésre kijelölt vállalkozások 44 százaléka tett eleget adatszolgáltatási kötelezettségének.…
Tovább olvasom >Mezőgazdasági összeírást kezd a KSH
Országszerte több mint 22 ezer egyéni gazdaság mezőgazdasági összeírását kezdte meg…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >