Emberi jogi szervezetek: elég volt az arcfelismerő rendszerekből!
Több mint 35 emberi jogi szervezet csatlakozott ahhoz a kezdeményezéshez, amelynek keretében arra szólítják fel a kiskereskedőket, hogy ne alkalmazzanak arcfelismerő rendszereket üzleteikben.

A vásárlók nem akarnak adatok lenni
A Fight for the Future által indított kampány egy pontozókártyát bocsájtott ki, amelyen látható, mely amerikai retailerek használják az arcfelismerő programokat.
Miután a kampány hatására a retailerek rengeteg tweetbejegyzést és emailt kaptak a fogyasztóktól, a Walmart és a Kroger ígéretet tettek, hogy leállnak az arcfelismerő rendszerek használatával.
Az Albertons és a Macy’s jelenleg is használják a technológiát, míg a Walgreens, a McDonald’s, a 7-11 és a Best Buy még nem hozták nyilvánosságra ezzel kapcsolatos álláspontjukat.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Adatra hangolt döntések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújult keretek között a hazai halgazdálkodási adatgyűjtés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kenyér, friss pékáru szakágazat bruttó termelési értéke nőtt leginkább 2023-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >