Előfizetéses értékesítést indít Coca-Cola
2020-ban több nagy amerikai cég indította be havi, közvetlen fogyasztókat megcélzó előfizetéses rendszerét, ezzel a módszerrel próbálkozik most a Coca Cola is – olvastuk a kosarertek.hu-n.
A koronavírus-járvány kezdetén meghirdetett program még 2020-ban elején indult volna el, de a kijárási korlátozások bevezetésével és a kereslet megcsappanása miatt az indulását elhalasztották. Most azonban kiderült, hogy mégiscsak megpróbálkozik a cég a fogyasztóknak történő közvetlen értékesítéssel is.
A tavalyi év elejére tervezett előfizetéses modell keretén belül az előfizetők havonta kaptak volna exkluzív Coca-Cola termékeket tartalmazó csomagokat. Az eredeti elképzelések szerint ez csak néhány kiválasztott fanatikus számára lett volna elérhető, és korántsem afféle költségmegtakarító szolgáltatásnak szánták megálmodói.
A 45 dolláros csomagban ugyanis nem a szokásos, élelmiszerboltokban kapható Coca-Cola termékek kaptak volna helyet, hanem limitált példányszámú, hétköznapi forgalomba nem kerülő exkluzív üdítők és egyéb VIP szolgáltatások: többek között olyan extrák, mint az NFL sztárjátékosok által összeállított egyéni edzéstervek és celebséfek által tartott online főzőkurzusok.
A kólafanatikusoknak szánt havidíjas szolgáltatások tervét azonban elmosta a világjárvány, 2020 során az atlantai cég eladásai is bezuhantak. Az éves forgalom harmadát adó vendéglátóipari bevételek nagy része elmaradt, így a cég inkább az élelmiszerboltokban realizálható nyereségre és a viszonteladói hálózatának felpörgetésére koncentrált.
A teljes cikk itt érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >