Előfizetéses értékesítést indít Coca-Cola

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2021. 01. 15. 10:34

2020-ban több nagy amerikai cég indította be havi, közvetlen fogyasztókat megcélzó előfizetéses rendszerét, ezzel a módszerrel próbálkozik most a Coca Cola is – olvastuk a kosarertek.hu-n.

Az ingerszegény otthoni környezetben a vásárlók hajlamosak magasabb árat fizetni egy újfajta vásárlási élményéért.

A koronavírus-járvány kezdetén meghirdetett program még 2020-ban elején indult volna el, de a kijárási korlátozások bevezetésével és a kereslet megcsappanása miatt az indulását elhalasztották. Most azonban kiderült, hogy mégiscsak megpróbálkozik a cég a fogyasztóknak történő közvetlen értékesítéssel is.
A tavalyi év elejére tervezett előfizetéses modell keretén belül az előfizetők havonta kaptak volna exkluzív Coca-Cola termékeket tartalmazó csomagokat. Az eredeti elképzelések szerint ez csak néhány kiválasztott fanatikus számára lett volna elérhető, és korántsem afféle költségmegtakarító szolgáltatásnak szánták megálmodói.
A 45 dolláros csomagban ugyanis nem a szokásos, élelmiszerboltokban kapható Coca-Cola termékek kaptak volna helyet, hanem limitált példányszámú, hétköznapi forgalomba nem kerülő exkluzív üdítők és egyéb VIP szolgáltatások: többek között olyan extrák, mint az NFL sztárjátékosok által összeállított egyéni edzéstervek és celebséfek által tartott online főzőkurzusok.
A kólafanatikusoknak szánt havidíjas szolgáltatások tervét azonban elmosta a világjárvány, 2020 során az atlantai cég eladásai is bezuhantak. Az éves forgalom harmadát adó vendéglátóipari bevételek nagy része elmaradt, így a cég inkább az élelmiszerboltokban realizálható nyereségre és a viszonteladói hálózatának felpörgetésére koncentrált.
A teljes cikk itt érhető el.


Kapcsolódó cikkeink