Elnök Szolnokról
Nagy változásokat hozott a Co-op Hungary Zrt. élén a társaság legutóbbi, május 24-i közgyűlése: Bartus Pál elnök-vezérigazgató visszavonult posztjától, amely egyúttal ketté is vált. A cég új elnöke az 51 éves Csepeli Lajos, a Coop Szolnok Zrt. vezérigazgatója lett.– A diplomák megszerzése után a felsőoktatásban dolgoztam, a Kereskedelmi és Vendéglátó-ipari Főiskola szolnoki tagozatán. 1989-től csatlakoztam a szövetkezeti rendszerhez, és több mint 10 éve vagyok első számú vezető – idézi vissza pályafutásának fontos állomásait Csepeli Lajos. – Mind a Szolnok és Vidéke ÁFÉSZ-nél, mind a Coop Szolnok Zrt.-nél a rendszerváltás kihívásaival kellett megküzdenem. Az általam vezetett cégcsoport dinamikusan fejlődött, piaci pozíciója meghatározó, múlt évi árbevételünk meghaladta a 16 milliárd forintot.
Csepeli Lajos a szolnoki cég vezetésén túl kezdettől fogva aktív szerepet vállalt mind a – regionális disztribúciós központ – Tisza-Coop Zrt., mind pedig az országos üzletlánc, a Co-op Hungary Zrt. tevékenységében. A szakmai munka mellett aktív szerepet játszik Szolnok város közéletében is.
– Ez a munka új kihívást jelent nekem, de legalább ennyire vezető munkatársaimnak Szolnokon. Nyilván ahhoz, hogy egy országos pozíciót vállalni mertem, kell a háttérben egy nagyon jó csapat, amellyel a Coop Szolnok Zrt. rendelkezik – jelzi az új elnök. – Számomra a kihívást az jelenti, hogy a Coop-csoport ezekkel a változásokkal egy korszakot lezárt, és egy újat indított, jó alapokkal, továbbra is kemény piaci versenyfeltételek mellett. Legfontosabb teendőnek azt tartom, hogy tisztázzuk le önmagunkban, melyek azok az értékeink, amiket meg akarunk tartani, s melyek azok, amelyeken változtatni kívánunk. Minderről részletesebben jelen pillanatban nem kívánok többet mondani, hiszen ezt az új testületek fogják legitimizálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >