Elindult a nyúlhús fogyasztását népszerűsítő kampány
A nyúlhús fogyasztását népszerűsítő rendezvények, látványfőzés és kóstolók is lesznek a júniusban indult országos kampány keretében – mondta Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára az M1 aktuális csatornán hétfőn.
Az államtitkár közölte: átalakult a nyúltenyésztés szerkezete Magyarországon, ma már csak üzemi körülmények között folyik a tenyésztés. Európában Magyarország a legnagyobb nyúlexportőr, ugyanakkor a hazai fogyasztás visszaesett.
A kampány keretében felhívják a figyelmet az egészséges, nagy fehérje- és alacsony zsírtartalmú, sokféleképpen elkészíthető húsfélére – jelezte. Hangsúlyozta, a nyúlhús a 21. század fehérjeforrása.
Nagy István kitért arra, hogy a kampány keretében a háztáji nyúltenyésztés újraindítását is szeretnék népszerűsíteni. Az állat gyors reprodukciós képessége is lehetővé teszi, hogy fontos szerepe legyen az önellátásban, a szegénység felszámolásában vidéken – fogalmazott az államtitkár. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >