Elindult az Edeka „Techstarter” platformja
A német Edeka új „Techstarter” platformja által start-upokkal együttműködve optimalizálná a vásárlási élményt és saját operációján belül a hétköznapi munkafolyamatokat. A platform a technológiai megoldások egyfajta cserefelületeként és technológiai-innovációs elosztóközpontként szolgálhat a piaci szereplők számára, amely célzottan „hozza össze” a holnap vásárlási élményének vonzóvá tételében érdekelteket.
A rendszer úgy működik, hogy a kereskedelmi lánc belső elemzés alapján megosztja valamely innovációs igényét a technológiai cégekkel. A megfelelőnek tűnő innovációs ötletek tesztelésre kerülnek az üzletben dokumentált és később kiértékelt kísérleti projekt formájában. Az ígéretes megoldások aztán a lánc franchise-partnerei számára is hozzáférhetővé válnak a platformon további egyeztetések, pontosítások céljából.
A platform nem teljesen új, hiszen az Edeka Food „foodstarter” program keretében 2017 óta kínál start-upoknak hirdetési és közvetlen értékesítési lehetőséget kereskedői felé.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >