Elindult az Edeka „Techstarter” platformja
A német Edeka új „Techstarter” platformja által start-upokkal együttműködve optimalizálná a vásárlási élményt és saját operációján belül a hétköznapi munkafolyamatokat. A platform a technológiai megoldások egyfajta cserefelületeként és technológiai-innovációs elosztóközpontként szolgálhat a piaci szereplők számára, amely célzottan „hozza össze” a holnap vásárlási élményének vonzóvá tételében érdekelteket.
A rendszer úgy működik, hogy a kereskedelmi lánc belső elemzés alapján megosztja valamely innovációs igényét a technológiai cégekkel. A megfelelőnek tűnő innovációs ötletek tesztelésre kerülnek az üzletben dokumentált és később kiértékelt kísérleti projekt formájában. Az ígéretes megoldások aztán a lánc franchise-partnerei számára is hozzáférhetővé válnak a platformon további egyeztetések, pontosítások céljából.
A platform nem teljesen új, hiszen az Edeka Food „foodstarter” program keretében 2017 óta kínál start-upoknak hirdetési és közvetlen értékesítési lehetőséget kereskedői felé.
Kapcsolódó cikkeink
Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Korlátozza az Edeka kiszolgáló pultjainak nyitva tartási idejét
Hibrid pultokat kíván bevezetni frissáru részlegein a német piacvezető Edeka,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >