Elindult az Edeka „Techstarter” platformja
A német Edeka új „Techstarter” platformja által start-upokkal együttműködve optimalizálná a vásárlási élményt és saját operációján belül a hétköznapi munkafolyamatokat. A platform a technológiai megoldások egyfajta cserefelületeként és technológiai-innovációs elosztóközpontként szolgálhat a piaci szereplők számára, amely célzottan „hozza össze” a holnap vásárlási élményének vonzóvá tételében érdekelteket.
A rendszer úgy működik, hogy a kereskedelmi lánc belső elemzés alapján megosztja valamely innovációs igényét a technológiai cégekkel. A megfelelőnek tűnő innovációs ötletek tesztelésre kerülnek az üzletben dokumentált és később kiértékelt kísérleti projekt formájában. Az ígéretes megoldások aztán a lánc franchise-partnerei számára is hozzáférhetővé válnak a platformon további egyeztetések, pontosítások céljából.
A platform nem teljesen új, hiszen az Edeka Food „foodstarter” program keretében 2017 óta kínál start-upoknak hirdetési és közvetlen értékesítési lehetőséget kereskedői felé.
Kapcsolódó cikkeink
Új vásárlási élményt nyújt a sikeres Shell Café hálózat hazánkban debütált mintaprojektje
Egyéves születésnapját ünnepli a magyarországi Shell Café hálózat, amely nemrégiben új…
Tovább olvasom >Debrecenben nyílt meg a 30. Kulcs Quality Patika
A prémium kategóriás Kulcs Quality Patikák a mai felgyorsult világban a…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai…
Tovább olvasom >3,9%-kal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
A várakozásokat alulmúlva a nyers adat szerint 4,8%-kal, naptárhatástól megtisztítva pedig…
Tovább olvasom >K&H: Mi aggasztja a világ polgárait?
Bevonult a hétköznapok szókincsébe a „fenntarthatóság” kifejezés. Egy 34 országra…
Tovább olvasom >