Elindult a Hell új kampánya Bruce Willisszel
A Hell Energy május közepén indult nemzetközi kampánya 50 országra terjed ki. A főszereplője Bruce Willis, akivel a cég immáron másodszor forgatott. A filmsztár újabb két évre lesz a márka arca. A Hell reklámfilmjében az energiaital mellett HELL ENERGY Coffee-t is iszik, sőt egy csinos nő is feltűnik mellette: Zuleyka Rivera.
Bruce Willis és Zuleyka közös filmjével és fotóival Magyarországon május közepétől TV-spotokban, Facebook-, Instagram-, YouTube-hirdetésekben, később óriásplakátokon, citylightokon, járműreklámokon és a termékeket árusító hiper- és szupermarketekben lehet majd találkozni, továbbá a kampányt influencer- és PR-aktivitások is kiegészítik. //
Kapcsolódó cikkeink
Bruce Willis után új hősöké a főszerep
Új, izgalmas korszak indul a mai napon a HELL ENERGY…
Tovább olvasom >Hell: újabb piacokat hódít a magyar tejjel készülő Energy Coffee
A Szikszón termelő Hell Energy Magyarország Kft. tavalyi legnagyobb dobása a…
Tovább olvasom >Harmadszorra is a Hell reklámarca Bruce Willis
Újabb szerződéshosszabbításra került sor Bruce Willis és a HELL energiaital-márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >