Elindult a Helit webshopja
A Helit Kereskedelmi Kft. 1991 óta stabil beszállítója budapesti éttermeknek, hoteleknek, büféknek, valamint felnőtt- és gyermekétkeztetési konyháknak.
Fontos mérföldkő volt a cég életében, hogy 2018-ban elindították webshopjukat, amely új online rendelési felületet biztosít partnereiknek, hogy bármikor el tudják érni őket, és a rendeléseiket időben, várakozás nélkül leadhassák.
– Tavaly Budapest eddigi legnagyobb vevőtalálkozóját szerveztük meg Budaörsön, ahol közel 1000 partnerünket tudtunk megvendégelni, és bemutatni újdonságainkat 80 beszállítónkon keresztül, akik kóstolóval egybekötött termékbemutatót tartottak – idézi fel ifj. Gödry Zoltán, a Helit Kft.ügyvezető igazgatója, aki hozzáteszi: – Országos szinten probléma a folyamatos munkaerőhiány, ezzel arányosan nő az igény a kényelmi termékek iránt, amit mi igyekszünk minden formában közvetíteni partnereink felé. Az értékesítő kollégák folyamatos terméktesztelésekben vesznek részt, ezzel is segítve a piacon lévő séfek munkáját, hogy tapasztalatukat alapul véve tudjanak ajánlani megoldásokat a konyhában felmerülő problémákra.
Hasonlóan erős hangsúlyt fektetnek a saját márkás termékre. A termékfejlesztő csapat folyamatosan azon dolgozik, hogy minél jobban ki tudják elégíteni a felmerülő igényeket, és minél személyre szabottabb termékekkel jelenhessenek meg a piacon.
Az idei évben is a HoReCa-szegmenst állítják fókuszba. Az újpesti raktár megnyitásával és a közel 60 új alkalmazottal pedig az a céljuk, hogy tovább fejlődve partnereiknek minőségi árualapot tudjanak biztosítani és szolgáltatni az év minden napján.
– Mindennek a támogatására flottánkat 10 teherautóval bővítettük azért, hogy szélesebb körben, magasabb szinten tudjuk kielégíteni a piacunk igényeit – zárja gondolatait ifj. Gödry Zoltán. //
Kapcsolódó cikkeink
Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió…
Tovább olvasom >A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló…
Tovább olvasom >Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A grillezés sava-borsa
Végigzongorázták tavaly a fogyasztók az összes lehetőséget, hogy ne kelljen…
Tovább olvasom >Zöldségek grillre – vagy köretnek
A grillezés már régóta több mint egy főzési módszer; egy…
Tovább olvasom >Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >