Elindult a Helit webshopja
A Helit Kereskedelmi Kft. 1991 óta stabil beszállítója budapesti éttermeknek, hoteleknek, büféknek, valamint felnőtt- és gyermekétkeztetési konyháknak.
Fontos mérföldkő volt a cég életében, hogy 2018-ban elindították webshopjukat, amely új online rendelési felületet biztosít partnereiknek, hogy bármikor el tudják érni őket, és a rendeléseiket időben, várakozás nélkül leadhassák.
– Tavaly Budapest eddigi legnagyobb vevőtalálkozóját szerveztük meg Budaörsön, ahol közel 1000 partnerünket tudtunk megvendégelni, és bemutatni újdonságainkat 80 beszállítónkon keresztül, akik kóstolóval egybekötött termékbemutatót tartottak – idézi fel ifj. Gödry Zoltán, a Helit Kft.ügyvezető igazgatója, aki hozzáteszi: – Országos szinten probléma a folyamatos munkaerőhiány, ezzel arányosan nő az igény a kényelmi termékek iránt, amit mi igyekszünk minden formában közvetíteni partnereink felé. Az értékesítő kollégák folyamatos terméktesztelésekben vesznek részt, ezzel is segítve a piacon lévő séfek munkáját, hogy tapasztalatukat alapul véve tudjanak ajánlani megoldásokat a konyhában felmerülő problémákra.
Hasonlóan erős hangsúlyt fektetnek a saját márkás termékre. A termékfejlesztő csapat folyamatosan azon dolgozik, hogy minél jobban ki tudják elégíteni a felmerülő igényeket, és minél személyre szabottabb termékekkel jelenhessenek meg a piacon.
Az idei évben is a HoReCa-szegmenst állítják fókuszba. Az újpesti raktár megnyitásával és a közel 60 új alkalmazottal pedig az a céljuk, hogy tovább fejlődve partnereiknek minőségi árualapot tudjanak biztosítani és szolgáltatni az év minden napján.
– Mindennek a támogatására flottánkat 10 teherautóval bővítettük azért, hogy szélesebb körben, magasabb szinten tudjuk kielégíteni a piacunk igényeit – zárja gondolatait ifj. Gödry Zoltán. //
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >