Elfogadás, empátia, sokszínűség
A Starbucks idén számos kezdeményezéssel hívta fel a figyelmet egymás elfogadására és támogatására. Tavasszal harmadik alkalommal rendezte meg a Kávéköltők versírópályázatot, amelynek témája a Jó, hogy itt vagy! üzenet volt, amelyre közel 100 kiemelkedő pályamunka érkezett.
A kávézólánc a fenntartható és a környezettudatos megoldások mellett 2021-ben is kiemelt figyelmet fordít a nyitottság ünneplésére. Fontos, hogy a vendégek és a partnerek Magyarországon is egyaránt érezzék, a kávézókban örömmel fogadják őket, legyen szó akár két-, akár négylábú betérőkről.
A Starbucks üzleteiben Magyarországon és világszerte is különböző hátterű, eltérő családi állapotú és nemzetiségű partnerek dolgoznak, hazai üzleteiben regionális viszonylatban is kimagaslóan magas a női munkatársak száma. A jövőben is újabb és újabb lépéseket tesz annak érdekében, hogy vendégeivel és partnereivel közösen népszerűsítse a sokszínűséget, az elfogadást és az empátiát. //
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks® by Nespresso®
A Starbucks® márka Nespresso® kompatibilis kapszuláinak termékcsaládja új taggal bővült…
Tovább olvasom >Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >