Élen járni jó!
Egy éve debütált a T-City, a Magyar Telekom és Szolnok megyei jogú város közös, több éves fejlesztési és innovációs programja.Az évforduló alkalmából elindult a CO-OP Hungary Zrt.-vel közösen kialakított legújabb projekt, a Jövő Áruháza.
2010. június 7-én a tiszaligeti Hotel Gardenben került megrendezésre az ünnepélyes sajtótájékoztató, ahol a T-City program eredményeit és jövőbeli terveit nyilvánosságra hozták. Szalay Ferenc, Szolnok megyei jogú város polgármestere köszöntőjében külön méltatta a Telekom elkötelezettségét a képzés területén, hiszen kisgyermektől a nyugdíjasig sokan részt vehettek a különböző oktatásokon, ami új lehetőségeket és távlatokat teremt a lakosság számára. Elmondta még, hogy a Coop, bár nagyon erős konkurenciával kell megküzdenie (Tesco, Cora), a térség meghatározó kereskedelmi lánca, fontos szerepet vállal a település életében.
Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese köszönetét fejezte ki a város vezetői felé, hogy aktív és elkötelezett támogatói az intelligens város projektnek. Az itt tesztelt megoldások közül az Otthonőrző csomag például már önálló termékké fejlődött és országszerte elérhető.
A Home Lab koncepcióban tesztelt ötletek előnye, hogy éles körülmények között próbálják ki, így az élő visszajelzések alapján a leginkább felhasználóbarát megoldások születhetnek meg. Következő lépésként az E-egészségügy és az E-önkormányzat megvalósítása várható. A Jövő Áruháza még Európában is ritka, hazánkban pedig egyedülálló, jövőt idéző kezdeményezés.
Murányi László, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy vevőbarát üzletpolitikájukba jól illeszkedik a Jövő Áruháza koncepció, de versenyképességük növelésében is hosszú távú szerepet játszik. Céljuk a vásárlás könnyítése és gyorsítása, a szolgáltatások színvonalának növelése, a dolgozók munkájának segítése. A mobilmarketing-alkalmazásokkal, az 5 felfüggesztett monitorral, a borkioszkkal, a receptajánló automatával a vásárlás érdekesebbé tehető, a vásárlási asszisztens segítségével pedig a törzsvásárlók egyedi kedvezményeket és szolgáltatásokat vehetnek igénybe.
A 3 hónapos tesztidőszakban hoszteszek segítik a vevőket az eszközök használatában. Ugyanakkor kérdőívek kitöltésével mérik a vásárlók benyomásait, visszajelzéseit is a szandaszőlősi Coop Szuper Áruházban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >