Élelmiszermagazint indít az M&S
Az M&S elindította kéthavonta megjelenő élelmiszermagazinját, amely új receptekkel és termékek bemutatásával inspirálja a vásárlókat.

Receptek és termékek
A 72 oldalas magazin 2 fontért kapható az M&S üzleteiben április 9 óta.
Az első, húsvéti szám a szezonális tavaszi zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, amelyeket brit gazdák termesztettek. Az újságban 45 recept található.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >