Élelmiszermagazint indít az M&S
Az M&S elindította kéthavonta megjelenő élelmiszermagazinját, amely új receptekkel és termékek bemutatásával inspirálja a vásárlókat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/262189_msmag_588606_crop-300x199.jpg)
Receptek és termékek
A 72 oldalas magazin 2 fontért kapható az M&S üzleteiben április 9 óta.
Az első, húsvéti szám a szezonális tavaszi zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, amelyeket brit gazdák termesztettek. Az újságban 45 recept található.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s
Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb…
Tovább olvasom >Az M&S elnöke szerint az emberek által működtetett üzleteké a jövő
Archie Norman, az M&S elnöke szerint a brit kiskereskedő a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >