Élelmiszermagazint indít az M&S
Az M&S elindította kéthavonta megjelenő élelmiszermagazinját, amely új receptekkel és termékek bemutatásával inspirálja a vásárlókat.
A 72 oldalas magazin 2 fontért kapható az M&S üzleteiben április 9 óta.
Az első, húsvéti szám a szezonális tavaszi zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, amelyeket brit gazdák termesztettek. Az újságban 45 recept található.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >