Élelmiszermagazint indít az M&S
Az M&S elindította kéthavonta megjelenő élelmiszermagazinját, amely új receptekkel és termékek bemutatásával inspirálja a vásárlókat.
A 72 oldalas magazin 2 fontért kapható az M&S üzleteiben április 9 óta.
Az első, húsvéti szám a szezonális tavaszi zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, amelyeket brit gazdák termesztettek. Az újságban 45 recept található.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >