Élelmiszerhősök a Lidlnél
A Lidl Magyarország idén is sikerrel zárta az élelmiszer-pazarlás elleni világnap alkalmából meghirdetett Élelmiszerhősök versenyét, amely felső tagozatos diákokat célzott meg országszerte, több mint 1000 diák részvételével.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A Lidl célja az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása és a fiatal generációk érzékenyítése a témában. A verseny keretében egy 12 kérdésből álló online kvízt szerveztek, amely az élelmiszer-hulladék csökkentésére összpontosított. A „Legkörnyezettudatosabb osztály” címet a Kónyi Deák Ferenc Általános Iskola 6. osztálya nyerte el, amely a Felelős Gasztrohős Alapítvány interaktív, szemléletformáló programján is részt vehet.
A legjobban teljesítő diákok között értékes nyereményeket, például nagykerekű rollert és LED-órát sorsoltak ki. A Lidl a közösségi média követőit is bevonta: Facebook- és Instagram-oldalain tudatos élelmiszer-tárolással és pazarláscsökkentéssel kapcsolatos posztok jelentek meg, továbbá a munkatársak számára szervezett kvízjáték is nagy érdeklődést váltott ki. Az áruházlánc élelmiszermentési programjai havonta több tízezer rászorulót segítenek, és különös figyelmet fordítanak az oktatásra és érzékenyítésre. //
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >