Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 11. 09:39

Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét, amely az „ikonikus” sárga színű sajtra hasonlít.

A limitált kiadású, félig tartós hajfesték bevezetéséhez a Velveeta a „merész és egyedi” stílusáról ismert színésznővel, Julia Foxszal lépett partnerségre. Fox egy New York-i kosárlabda-mérkőzésen jelent meg először aranyszínű hajjal a pálya szélén.

– Fox olyan trendteremtő, aki a konvenciókkal szemben az intuíciójára hallgat, és ezzel megtestesíti a márka lényegét és a La Dolce Velveeta gondolkodásmódját – közölte a vállalat.

– Amikor a Velveeta megosztotta velem, hogy miről is szól a márka, azt teljesen át tudtam érezni, hiszen én is mindig igyekszem a lehető legteljesebb életet élni, és mindent megtenni azért, amit szeretek. Imádom a tésztát és a sajtot, így a Velveetára azonnal igent mondtam. A Velveeta Gold olyan külsőt kölcsönöz, amely mellett teljesen ki tudok állni – nyilatkozta a színésznő.

 

A 120 ml-es tégelyben kapható hajfesték a cég szerint egy rövid haj festésére elegendő.

A legjobb eredmény érdekében a Kraft Heinz javaslata szerint a festéket alaposan és egyenletesen érdemes felvinni a száraz hajra, és húsz perc hatóidő után kíméletes samponnal kiöblíteni a hajból mindaddig, amíg a víz tiszta nem lesz.

A termék az Amazonon 7,50 dollárért – egy Velveeta sajtos kenyér áráért – kapható.

– Újabbnál újabb módon igyekszünk a rajongókat abban segíteni, hogy megéljék a La Dolce Velveeta-t. A hajápolás tökéletes terepként kínálkozott, hogy a szórakozni vágyókat arra kérjük, büszkén mutassák meg egyedi stílusukat és egyéniségüket – mondta Stephanie Vance, a Velveeta márkamenedzsere.

A szépségápolási márkák az ínyenc illatokat és az ételek ihlette termékeket kutatják. Az Innova Market Insights piackutató cég szerint az iparágban továbbra is egyre több párhuzam látható majd az élelmiszer- és testápolási trendek között.

Food Ingredients First

Kapcsolódó cikkeink