Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét, amely az „ikonikus” sárga színű sajtra hasonlít.
A limitált kiadású, félig tartós hajfesték bevezetéséhez a Velveeta a „merész és egyedi” stílusáról ismert színésznővel, Julia Foxszal lépett partnerségre. Fox egy New York-i kosárlabda-mérkőzésen jelent meg először aranyszínű hajjal a pálya szélén.
– Fox olyan trendteremtő, aki a konvenciókkal szemben az intuíciójára hallgat, és ezzel megtestesíti a márka lényegét és a La Dolce Velveeta gondolkodásmódját – közölte a vállalat.
– Amikor a Velveeta megosztotta velem, hogy miről is szól a márka, azt teljesen át tudtam érezni, hiszen én is mindig igyekszem a lehető legteljesebb életet élni, és mindent megtenni azért, amit szeretek. Imádom a tésztát és a sajtot, így a Velveetára azonnal igent mondtam. A Velveeta Gold olyan külsőt kölcsönöz, amely mellett teljesen ki tudok állni – nyilatkozta a színésznő.
A 120 ml-es tégelyben kapható hajfesték a cég szerint egy rövid haj festésére elegendő.
A legjobb eredmény érdekében a Kraft Heinz javaslata szerint a festéket alaposan és egyenletesen érdemes felvinni a száraz hajra, és húsz perc hatóidő után kíméletes samponnal kiöblíteni a hajból mindaddig, amíg a víz tiszta nem lesz.
A termék az Amazonon 7,50 dollárért – egy Velveeta sajtos kenyér áráért – kapható.
– Újabbnál újabb módon igyekszünk a rajongókat abban segíteni, hogy megéljék a La Dolce Velveeta-t. A hajápolás tökéletes terepként kínálkozott, hogy a szórakozni vágyókat arra kérjük, büszkén mutassák meg egyedi stílusukat és egyéniségüket – mondta Stephanie Vance, a Velveeta márkamenedzsere.
A szépségápolási márkák az ínyenc illatokat és az ételek ihlette termékeket kutatják. Az Innova Market Insights piackutató cég szerint az iparágban továbbra is egyre több párhuzam látható majd az élelmiszer- és testápolási trendek között.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Anuga Chilled & Fresh Food 2025: középpontban az innováció, a frissesség és a kényelem
2025. október 4-8 között kerül megrendezésre Kölnben az Anuga Chilled…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Tízből négy magyar háztartásban van mosogatógép – mégis pazaroljuk a vizet
Friss kutatások szerint a mosogatógép ma már a magyar háztartások…
Tovább olvasom >Zsebbe nyúlósabb tanévkezdés vár a családokra
Idén várhatóan tovább emelkednek a beiskolázás költségei, minden második családban…
Tovább olvasom >