Elektronikus polccímke – az erősödő régi-új trend
Az elektronikus polccímkék előremutató megoldására az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) is felfigyelt.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkárának nyilatkozatát a Trade magazin online felületén is olvashatták, melyben elmondta, hogy az elektronikus polccímkék nagyban megkönnyítik a kereskedelmi egységek árcímkézését.
A Szintézis ZRt. a magyar retail piacon 10 éve telepíti a világviszonylatban piacvezető PRICER elektronikus polccímke megoldásait, melyek az alapvető funkciókon kívül – amiket Vámos György is felsorolt- számos más előremutató tulajdonsággal is bírnak.
A PRICER elektronikus polccímkék nem csupán az árak megjelenítését szolgálják, remek marketing eszközök is. Képesek vevőcsalogató fényjelzést kibocsátani, váltakozó információs képernyőjükön többletinformációkat és villogó promóciós sávot megjeleníteni. A PRICER megkönnyíti a bolti eladók munkáját, gyorsítja a vásárlás folyamatát és nem utolsó sorban több millió forintos büntetésektől és kellemetlenségektől kímélheti meg a bolttulajdonosokat.
Az PRICER elektronikus polccímkék annyira üzembiztosak, hogy a retail szektoron kívül már az iparban is alkalmazzák a technológiát. A Szintézis ZRt. a világon elsőként telepítette a PRICER polccímkéit a gyártósorokon történő információcsere segítésére, ami jól példázza az elektronikus polccímkék sokszínű felhasználási lehetőségeit.
Ön is megelégelte az időigényes árucímkézést és az emberi hibázás lehetőségét? Kérjen segítséget a Szintézis ZRt-től!
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >Minimalizálható a munkaerőhiány problémája
Több, mint egy éve kapta meg elsőként hazai informatikai vállalkozás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >