Elektronikus polccímke – az erősödő régi-új trend
Az elektronikus polccímkék előremutató megoldására az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) is felfigyelt.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkárának nyilatkozatát a Trade magazin online felületén is olvashatták, melyben elmondta, hogy az elektronikus polccímkék nagyban megkönnyítik a kereskedelmi egységek árcímkézését.
A Szintézis ZRt. a magyar retail piacon 10 éve telepíti a világviszonylatban piacvezető PRICER elektronikus polccímke megoldásait, melyek az alapvető funkciókon kívül – amiket Vámos György is felsorolt- számos más előremutató tulajdonsággal is bírnak.
A PRICER elektronikus polccímkék nem csupán az árak megjelenítését szolgálják, remek marketing eszközök is. Képesek vevőcsalogató fényjelzést kibocsátani, váltakozó információs képernyőjükön többletinformációkat és villogó promóciós sávot megjeleníteni. A PRICER megkönnyíti a bolti eladók munkáját, gyorsítja a vásárlás folyamatát és nem utolsó sorban több millió forintos büntetésektől és kellemetlenségektől kímélheti meg a bolttulajdonosokat.
Az PRICER elektronikus polccímkék annyira üzembiztosak, hogy a retail szektoron kívül már az iparban is alkalmazzák a technológiát. A Szintézis ZRt. a világon elsőként telepítette a PRICER polccímkéit a gyártósorokon történő információcsere segítésére, ami jól példázza az elektronikus polccímkék sokszínű felhasználási lehetőségeit.
Ön is megelégelte az időigényes árucímkézést és az emberi hibázás lehetőségét? Kérjen segítséget a Szintézis ZRt-től!
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >