Eladja a Dr. Scholl márkát a Bayer
A Bayer bejelentette, hogy megválik Dr. Scholl márkájától és azt az amerikai Yellow Wood Partners részére értékesíti, 585 millió dollárért – olvasható a portfolio.hu-n.
Az ikonikus lábápolási márka Észak-Amerikában 234 millió dolláros bevételt termelt tavaly és a bostoni székhellyel rendelkező Yellow Wood önálló cégbe szervezné a márkát, és további befektetésekkel serkentené annak növekedését és jövedelmezőségét.
A Dr. Scholl eladása része a Bayer vezérigazgatója által tavaly novemberben bejelentett széleskörű átalakításnak, amelynek keretében a cég racionalizálja működését a jövedelmezőség javítása és a Roundup gyomirtóval kapcsolatos jogi eljárásokat övező befektetői aggodalmak közepette.
A Bayer idén májusban értékesítette a Coppertone fényvédő márkáját a Beiersdorf számára, amit a német vegyipari cég 550 millió dollárért szerzett meg. A Reuters szerint a Bayer az állategészségügyi operációjától is megválhat, amelynek értéke az elemzők szerint 6-7 milliárd euró között lehet majd. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Egyesült Királyságbeli akvizícióval lép be a Bayer az eperpiacra
A brit NIAB epernemesítési programja lehetővé teszi a biotechnológiai óriás…
Tovább olvasom >A gabonakereskedő cég leállítja oroszországi beruházásait
Újabb nagy agrárcég jelentette be, hogy leállítja az oroszországi befektetéseit…
Tovább olvasom >Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Vannak, akik várják a csodát – mi inkább megpróbáltuk felépíteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >