Éhes amerikaiak
A rossz reklám is reklám – tartja a mondás, és aki a reklámból él, az nagyon jól tudja, mekkora benne az igazság.A KFC Double Down’s szendvicséről, amit csak „szívroham”-nak titulálnak legádázabb ellenségei, már tesztidőszakában is rengeteget beszéltek a sajtóban. A kenyeret helyettesítő két vastag rántott vagy grillezett csirkeszeletből, közöttük pedig sajtból-sültszalonnából álló fogás olyan negatív visszhangot váltott ki a közvéleményben, hogy a róla szóló közösségi médiás bejegyzések között (merthogy az USA-ban ezt is mérik) egyes időszakokban 40 százalék fölötti volt elutasítóinak aránya, ami egyébként duplája a BigMac elutasítottságának.
Ám Amerikában sem szereti mindenki, ha megmondják, mit egyen, főleg, ha kíváncsiságát is felébresztik: áprilisban New Yorkban többször előfordult, hogy egyik-másik KFC üzletben nem maradt Double Down’s szendvics a nyitva tartási idő utolsó óráira!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >